Henk Wijngaard is Shania Twain’s oom Zijn vader was een Canadese soldaat die een affaire kind kreeg en dat is dus Shania’s vader
De halfbroer van henk is de vader van Shania.
Dat is toch wat ik zeg haha
Het staat er een beetje raar. Je zegt Zijn vader was een Canadese soldaat. Dus daarom was ik in de war denk ik haha, maar klopt….
Oooh ja ik snap wat je bedoelt. Ik dacht: ik schets de situatie maar even want de link tussen deze twee mensen is zooooo gek voor mij🤣
Ik heb gewoon niet goed gelezen ik las iets van Zijn vader is een Canadese soldaat en dat is dus shania’s vader! Haha. Maar goed.
Dit artikel ook echt
Henk Wijngaard verlaat teleurgesteld concert van zijn nichtje Shania Twain.
Wat lekker kneuterig, bedankt voor deze heerlijke toevoeging. Arme Henkie
Hij verwachtte gratis front row tickets en een meet en greet van mojo omdat hij (onbekende) familie van haar is
Ik kende Henk helemaal niet maar dat is (ook) een zanger dus!?
Haha zo grappig ik lees Henk Wijngaard en hoor meteen Met de vlam in de pijp en jij denkt Huh, wie?
Geloof me je kunt zonder die liedjes 🫣
Ja! Ik ken alleen Met de Vlam in de Pijp haha
ahhh ik had dit geopend in een nieuw tab en verdre gescrold MAAR had hiervoor dat lied van bassie en adriaan opgezet MAAR het forum herstart die dingen altijd als je verder scrollt dus ik was helemaal in de war dat jullie blijkbaar veel naar een kerst/spanje mashup leken te luisteren?
Dat ik Bram de Wijs had kunnen kennen van de band Only Seven Left, die ik vroeger weleens luisterde. Had geen idee dat die irritante Bram die Bram was.
Dat in het liedje ‘de pannetjes worden nat’ de dakpannen bedoeld worden en niet random pannen die buiten staan.
Hou op zat hij daar in? Hahaha omg
Zo hallo inderdaad
My life is a lie
Hahaha omg ik zag hierbij ook altijd voor me dat er allemaal pannetjes buiten stonden
Dat je op een iphone de spatiebalk ingedrukt kan houden om door woorden te scrollen en zo makkelijk een spelfout kan verbeteren. Dit heeft mijn leven zoveel beter gemaakt
Oh mijn God bedankt!!!