Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

kan bij android ook

2 likes

Echt? Ik krijg dan alleen een taal om te kiezen?

1 like

Taal wisselen kan ik ook met de spatiebalk door deze opzij te swipen.
De cursorbesturing open ik door op de spatiebalk te klikken en even vast te houden.

6 likes

Ik ga het proberen, dankjewel!

1 like

sinds mijn kind een boek heeft met weetjes😅: Dat er geen klinkers in Nederlandse kentekens zitten

7 likes

Behalve bij leden van het koninklijk huis! Die hebben er ‘A’ of ‘AA’ in :wink:

6 likes

Ik zat net een video van beautygloss (lol) te kijken en het duurde iets te lang voordat ik begreep wat “corn” betekende :sweat_smile:

2 likes

Of een vrachtwagen, die hebben soms een O (met een opening zodat je het verschil zit mee de 0).

4 likes

dat is eigenlijk ook raar, je zou toch verwachten dat zij veiliger zijn zonder herkenbaar kenteken

1 like

En opleggers van een vrachtwagen beginnen altijd met O!

Edit: oké spuit 11

4 likes

Ik was halverwege een film waarin veel Chinees gesproken werd voordat ik er achter kwam dat ik de ondertiteling aan kon zetten. Ik dacht dat het deel van de film was dat je de helft niet kon verstaan.

13 likes

Niet per se. Hetzelfde geld voor waardetransport. Mocht er dan iets geks rondom die auto gebeuren, trekt het sneller de aandacht en ondernemen mensen sneller actie (112 bellen o.i.d.).

4 likes

Fun fact: er zijn wel echt films die dit hebben, zoals west side story (2021) waar het een bewuste keus was om het spaans niet te ondertitelen omdat het hele plot van de film gaat over latinx vs engelstaligen!

6 likes

Dat Celine Dion in deze video het raampje eigenlijk helemaal niet dicht doet!!!

https://youtube.com/shorts/9c7jDZ8sipg?si=cVFpXc81GIAbQbbo

Ik kwam net de originele video (uit 2020) tegen op TikTok en ze is gewoon heel aardig voor die zingende fan en luistert gewoon naar dr en geeft haar ook nog een fist bump.

Vond het al zo vreemd, want Celine lijkt me heel aardig :joy:

https://vm.tiktok.com/ZIJnS7dLh/

10 likes

Natasha Bedingfield is de zus van Daniel Bedingfield. :scream: Echt nooit de link van hun achternaam gelegd.

8 likes

Dat Justin Timberlake in dit nummer het refrein zingt en niet Fergie…WTF!

Edit: en nu ik het weet kan ik ook inderdaad duidelijk Justin horen.

28 likes

Onder welke steen heb jij geleefd?!?!

7 likes

Ik wist dit ook niet hoor!

16 likes

Wauw 20 jaar oud en dit nummer is vandaag de dag alleen maar meer toepasselijk :sob::sob:

4 likes

Haha wow, ik wist dit ook echt niet en het was echt mijn lievelingsnummer want mijn MSN naam was zelfs :heart: ?¿? ~wHeRE iS ThE LoVe~ ?¿? :heart:

26 likes