Viel me ook op, maar volgens mij hebben alleen nieuwe Mini’s dat standaard
Ik heb nog nooit Apple Music gebruikt, maar ik speel al jaren soms per ongeluk een U2 nummer af. Dan vroeg ik me wel af waarom ik in U2 album in m’n iTunes library had staan, maar ik nam aan dat ik die vroeger ooit per ongeluk had gedownload ofzo. In eerste instantie wel geprobeerd te verwijderen - was niet gelukt - en nu laat ik het al jaren maar zitten.
Ik kom er nu dus achter dat dat een geflopte marketingstunt is geweest
Dit heb ik ook ja en ik krijg dat album er ook niet af haha. Ik irriteer me altijd kapot als er dan weer een U2 nummer begint te spelen als ie op shuffle staat.
Zoooo bloed irritant, zit je in de auto, telefoon geconnect en ready to go > krijg je weer die klote raised by wolves
Hahahahaha altijd he. Ooit gratis gedownload.
En mn auto pakt automatisch ituns ipv spotify (wat ik wel gebruik).
Of die every breaking wave….
Behalve dat je het dus niet zelf gedownload hebt maar Apple dat heeft gedaan (zie artikel). Idd irritant als je auto dan automatisch ITunes pakt
Omgwtkkfbbq. Dit was het?!
Ik heb het laatst eindelijk verwijderd gekregen!
Dat Tracy Chapman een vrouw is
Ohhh sorry fake nieuws dit, ik probeer dit net bij mijn eigen koffiezetapparaat en inderdaad, melding gaat niet weg.
Dat mn favoriete blazer die ik al 2 jaar heb, wel zakken heeft. Zat weer te balen dat ze er niet waren en keek nog eens goed en toen zag ik ineens wel een los draadje.
En dat je als student bij Xenos 10% korting krijgt op je aankopen. Ik moet me echt beter gaan verdiepen in wat ik kan met mn studentenpas.
Zojuist achter gekomen: dat de Nederlandse stem van Jimmy Neutron werd ingesproken door Lies Visschedijk.
Voor mensen die een stukje willen horen: Jimmy Neutron
Haha wat?!!
Hahaha nu ik het weet hoor je het ook.
Ik zit nu de laatste aflevering van ER te kijken en kom er na 15 seizoenen achter dat dit geproduceerd is door Steven Spielberg. Nooit gezien
Deze scooters hebben namen
Ja je kon laatst zelf namen indienen voor nieuwe scooters
Dus in de app reserveer je niet 7-jed-18 maar Truus of Claudia?
Ja precies zo, of Ahmed of Stefania
Chiel