Ja onder die zwarte bak staat de naam
Maar moet je ook net zien wanneer je langsloopt
Haar moeder is Diana ross. Of bedoelde je dat te zeggen? Want nu staat het er dubbel alsof ze de kleindochter is.
Was net wakker, heb het aangepast haha
Ik ken hem niet, maar ze lijken ook wel veel op elkaar.
je gebruikt dezelfde baking soda om mee te bakken als om mee schoon te maken…
ik dacht dat het 2 verschillende producten met dezelfde naam waren omg ik vond het al zo onhandig
TIL
haha ik had echt verwacht dat iedereen dit wist dus ik ben blij dat je dit zegt
Je kan baking soda gebruiken om schoon te maken idd maar deze soda
Zou ik niet eten
hahah nee dat ziet er niet heel appetijtelijk uit maar het pak dat ik gebruik voor schoonmaken staan ook gewoon koekjes op (net gecheckt) dus ik snap niet hoe ik dat nooit heb gezien. ik kocht voor bakken meestal van die zakjes haha
Ik kwam er laatst wel achter (na een mislukt baksel) dat baking soda niet hetzelfde is als bakpoeder. Blijkbaar moet er bij baking soda nog iets zuurs aan het recept worden toegevoegd.
Gister viel er een meisje in de speeltuin en toen vroeg haar zusje: heeft ze een tand door de lip? Kind begon toen direct harder te gillen.
En ik bedacht me dat ik echt een jeugdtrauma heb aan die benaming en vroeg me af waarom want zelfs nu triggerde die benaming iets bij mij. En toen bedacht ik me dat als ik kind al die tijd heb gedacht dat je dan echt een tand dóór je lip hebt (en ik dat dan al helemaal voor me zag) hahahha.
Wat een kut benaming daar ook voor want het klinkt 1000x erger dan het is whaha. Weet niet of het helemaal hier past maar goed
Ik heb dat wel echt een keer gehad, dus het kan ook wel! Mn lip zat ook echt vast op m’n tand en je zag m’n tand er echt doorheen. Heb nog steeds een klein littekentje vlak onder m’n liprand.
haha ik moet hier ook vaak aan denken want als klein kind dacht je bij een tand door je lip echt aan een medisch noodgeval en na groep 3 bestond het ineens niet meer
Haha ja net als je voet tussen de spaken krijgen
Omg arm kind. Nu heb je mn jeugdtrauma wel bevestigd
Je voet tussen de spaken kan nochtans heel dramatisch aflopen. Ken iemand die zo overkop is gevlogen en ik heb zelf nog steeds een litteken op mijn voet omdat die er half af lag 30 jaar geleden.
Wij mochten op school nooit met onze stoel naar achteren leunen want als je valt val je met je hoofd tegen de verwarming en heb je een gat in je hoofd!!! Haha past denk ik ook in dit rijtje van potentiële medische noodgevallen als kind