Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Haha jaaaaah zo zat ik dus ook!!! Maar echt check

. ‘Wanting your love to come into me / Feeling it slow, over this dream / Touch me with a kiss,’ zuchtzingt ze in ‘Heavenly’. Of nou ja, ze. Dat die stem niet aan een vrouw toebehoort, daar komen sommige fans pas achter als ze naar een show van de band komen met een bepaalde verwachting, om vervolgens verwelkomd te worden door de onmiskenbaar mannelijke spreekstem van Cigarettes’ bebaarde frontman.

3 likes

Hier kwam ik ook pas achter toen ik een live video van cigarettes after sex opzocht haha. Ik was ook verbaast :laughing:

2 likes

Dat “bijna(, bijna raak oftewel helemaal, helemaal mis)” een nummer is van Eddy Zoey.
Wat ook een clip :sweat_smile:

https://youtu.be/8WKORIezSCw

1 like

Kennelijk kun je een wilskrachtige kaak krijgen door te trainen.

2 likes

Ik ontdekte laatst ook dat nektraining een ding is in de wondere wereld van bodybuilding:

Bonus

18 likes

:joy: Tijd voor een poll:

Welke nek vind je aantrekkelijker?
  • Dunne nek
  • Dikke nek

0 stemmers

1 like

Voordeel van zo’n dikke nek is dat je altijd een goede houding hebt. je kan alleen niet meer naar links of rechts kijken, best gevaarlijk in een auto haha

2 likes

In dit voorbeeld duidelijk de dikkere nek, die dunne nek is compleet uit verhouding. Denk dat dat ook het belangrijkste is, dat de verhoudingen kloppen. Hoe breder en gespierder de schouders, hoe mooier ook een dikkere nek. Bij een iel lichaampje past dat natuurlijk helemaal niet.

9 likes

Het veranderd ook meteen je hele kaaklijn zo te zien? :woman_shrugging:

3 likes

Ja is denk ik ook weggeshopt. Ik volgde deze gast een tijdje en hij heeft van nature een brede kaak!

Haha :joy: zal wel een stuk sneller gaan! Ik ben tevreden met mijn kaaklijn maar toch bedankt

1 like

Ik heb gefascineerd zitten kijken naar die oefeningetjes die zij doet (zegt te doen?) met in je lippen knijpen en masseren en weet ik veel allemaal. Mind blown.

Verder kwam ik er achter dat je zink ook met zilverpoets kunt poetsen. Probeerde het eens en warempel het doekje werd zwart bij het eraf poetsen yesss.

3 likes

Dat je Lampe Berger niet uitspreekt als berger maar Lampe Bersjee

2 likes

Neeee :sweat_smile:
Ik zeg t ook op zn plats nederlands hoor lampuh bergur

4 likes

Er bestaan ook mensen die dit inderdaad niet kunnen. Die geen beelden zien in hun hoofd als er bijvoorbeeld word gevraagd “denk ik aan bloementjes gordijn” geen idee meer hoe het heet trouwens.

Net als dat sommige mensen blijkbaar geen stem in hun hoofd horen als ze iets lezen :scream: kwam ik ook pas laat achter dat niet iedereen dat heeft

4 likes

Ja raar fenomeen he! Ik zat echt zo toen ik daar achter kwam :exploding_head: het heet afantasie of aphantasia

1 like

Als ik iets lees (ook bijvoorbeeld op dit forum) dan hoor ik een soort stem in mijn hoofd die het als het ware voorleest aan mij haha, dit klinkt echt raar. Ook bijvoorbeeld nu ik dit typ dat die stem het dan ondertussen een soort van opleest terwijl ik het typ. Het is denk ik mijn eigen stem, maar toch klinkt die in mijn hoofd anders dan in het echt. Haha lastig uit te leggen dit.

Trouwens soms hoor ik sommige berichten wel in iemands stem, maar over het algemeen is het dezelfde stem/mijn stem

10 likes

Jaaa dat was het! Ik was dus juist helemaal flabbergasted dat mensen dus helemaal geen beelden in hun hoofd kunnen hebben.

1 like

Ik heb ooit voor een paper onderzoek gedaan naar afantasie en blijkbaar heeft 5 tot 10 procent van de mensen er in meer of mindere mate last van, best veel nog!

1 like