Dat pitabroodjes hol zijn van binnen. Ik dacht dat ik een genie was die ze altijd perfect open kon snijden.
Mijn collega heeft mij uit deze droom gehaald toen ik 30 broodjes open ging snijden voor de kinderen op het werk.
Dat pitabroodjes hol zijn van binnen. Ik dacht dat ik een genie was die ze altijd perfect open kon snijden.
Mijn collega heeft mij uit deze droom gehaald toen ik 30 broodjes open ging snijden voor de kinderen op het werk.
Als we het dan toch hebben over dingen die wel gebeuren. Ik heb dus weleens vastgezeten in drijfzand en daar zat ook iets in (mijn kinderfantasie heeft er een scheepswrak van gemaakt). Dus heb toen best een tijd rondgelopen met littekens aan de onderkant van mijn voet. Het was vooral eng dat ik niet snapte wat er precies gebeurde maar heel erg was het nou ook weer niet.
In de categorie drijfzand ben ik als kind heel lang ‘bang’ geweest voor de escapeknop op de computer. Als in; de computers eind jaren negentig. Wat er ook gebeurde, die mocht je écht niet indrukken!
Ik kan me herinneren dat ik doodsbang was voor zee-egels die ik zou kunnen tegenkomen in het zwembad. Volgens mij vertelde m’n vader dat die dingen via het roostertje in het zwembad konden komen. Dus ik bleef ver weg van die roosters.
Dat is wel slim, want in die roosters kun je vast blijven zitten met je haar toch?
Hahaha Bircher? In Duitsland gebruiken ze dit om yoghurt met müsli te bestellen (ik werkte in een ontbijtzaakje) en ze bestelden steeds een ‘bircher muesli’, ik snapte er geen reet van haha
Maar bircher is toch geen muesli zoals wij dat kennen? Is toch meer een soort overnight oats? Bij starbucks verkochten we het altijd.
Dat zou kunnen! Ik weet alleen toevallig dat hij de Zwitser is waar @LaPetiteRobeNoire het over heeft haha.
Kool-hydraten. Ik dacht altijd iets van koolhy-draten of koolh-ydraten. Nooit gedacht aan het woord hydraten
Wist je dan ook dat helicopter niet heli- en -copter is, zoals veel mensen denken. Maar helico- en pter? Helico betekent 'spiraal; volgens mij en pter ‘vliegen’ (zie pterodactylus)
Dat is mijn partyfact.
@Sjern ja Bircher en het wordt dus ook vaak Bircher-muesli genoemt blijkbaar.
Het oorspronkelijke idee is inderdaad ook dat het geweekt wordt zoals overnight oats (ik dacht dat dat juist recenter was).
Ik kwam hier achter omdat muesli in een lijst met ‘national dishes’ stond bij Zwitserland. Ik was heel verbaasd haha. Ik dacht dat muesli gewoon iets was dat ooit onstaan was als gebruik, net zoals bijvoorbeeld brood. Maar niet dus.
IWTYO
Dat groene en witte asperges precies hetzelfde zijn behalve dat witte asperges onder de grond worden gehouden. Ik vind het zó anders qua smaak en textuur, ik dacht altijd dat het gewoon twee verschillende soorten waren.
Ooooh dat dacht ik ook! Vind ze inderdaad ook heel anders, maar wel beide mega lekker!
Ik dacht vroeger altijd dat dat nummer ‘kids’ van Robbie Williams en Kylie Minogue ging over seks met als doel het maken van kinderen. Dit dacht ik echt sinds dat het uitkwam eigenlijk. En nu zag ik laatst de tekst en daar gaat het dus totaal niet over en ik moest er echt hard om lachen dat ik dacht dat Robbie en Kylie even hun breeding kink aan het uiten waren in dat nummer
Ik dacht dat ze zongen:’ Just one more’ , in plaats van ‘jump on board’, dus dacht dat ze al met meerdere kinderen bezig waren. En ook dat:‘we paint by numbers till something sticks, I don’t mind doing it for the kids’ wat erg eigenlijk man hahaha. Ik vond het vroeger ook echt zo’n vies liedje daardoor ook. En dan ook dat stukje van :’ im gonna give it all of my love and its gonna take up all of my love’, dacht ik dat het zo’n soort van wholesome stukje was van als het kind dan geboren is gaat ie er goed voor zorgen. Ik zie wel nog steeds de verwarring maar omg hahaha hoe dacht ik zo?
Ik dacht dit ook! Was echt heel verbaasd toen dat t niet bleek te zijn
Ja maar waar gaat het dan over met doing it for the kids?!
Ik ging er altijd vanuit dat het gaat over samenblijven voor de kinderen. Dat is hoe je die uitspraak sowieso gebruikt.
Gisteren stond ik in de kassarij bij de Duitse drogist Rossmann en tuurde ik naar het logo van die firma. Hé, ze hebben een centaur als logo, waarom zou dat zijn? Rossmann. Letterlijk Paardman. 🫠
door dit bericht heb ik de tekst eens goed doorgelezen en ik denk dat het gaat over muziek maken. Dat zijn ze aan het doen voor de kids.
I’ve been dropping beats since back in black
And we’ll paint by numbers
‘Til something sticks
I don’t mind doin’ it for the kids
Take a ride on my twelve cylinder symphony
etc.