Was het maar zo’n feest haha
Nou dit ligt natuurlijk ook genuanceerder dan hier wordt gezegd hè. Er zit ook nog wel verschil tussen of je als vrouw 1.55m bent of 1.85m. Groter lijf heeft meer brandstof nodig om alleen de bassale dingen (hart laten pompen, ademen etc) te doen.
Ja dat weet ik allemaal, ik reageer alleen op hoe @Nude het schetst haha. De 2000 en 2500 kcal behoefte per dag zijn wat mij betreft ook behoorlijk achterhaald om precies wat jij zegt en niet iedereen even actief is.
Nou ik heb wel zo af en toe zo’n zondag hoor
Dat Morrocan Oil een Israelisch bedrijf is. (En hoofdsponsor van het Songfestival)
Ik verbrand met een normale kantoordag ook zeker geen 500 cal. Is niet erg verder maar ik dacht dus altijd dat een gemiddelde vrouw met alleen ademen al 2000 verbrandde.
En volgens mij is het zelfs zo dat ‘ze’ ooit voor mannen hebben berekend dat zij gemiddeld 2500kcal per dag nodig hebben en voor vrouwen dit nooit is berekend maar er is gewoon willekeurig 500kcal vanaf getrokken.
Omg
Waarom ben ik hier niet verbaast over…
ik heb redelijk lang gedacht dat malcolm x niet echt bestond maar uit een film kwam ofzo. die naam vond ik altijd zo fictief klinken
Ik dacht heel lang dat het gewoon de titel van een film was met een goede boodschap? Echt gênant.
Verwarde je het met chemical x? Daarmee zijn de powerpuff girls ontstaan.
nee dat is geen excuus want ik was ppg fangirl als kind
Dit had ik met Pistolen Paultje. Ik dachr dat dit iemand uit Baantjer was
Dat een zeehond nagels heeft. Wist wel dat ze flippers hebben maar nooit over nagedacht dat daar dan ook nagels aan kunnen zitten
Dat als je kookt op een boot het fornuis een scharnier heeft of hoe je het wil noemen zodat je pannen recht staan ook als de boot scheef hangt
Niet altijd hoor. Gewoon een rekje zodat je pan er niet vanaf kan vallen, komt ook voor
Ja die zag ik ook! Dat had ik me dus ook niet gerealiseerd haha
Dat rijlessen niet verplicht zijn om je autorijbewijs te halen.
Hier kwam ik ook vandaag achter door het nieuws over die rijlessen ja!