Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Hahaha volgens mij gaat het “gewoon” over flirten en seks, ze zijn elkaar hele nummer aan het uitdagen op een beetje een plagerige en blufferige manier, dat de kids allright zijn is volgens mij vooral een reden om vooral zo verder te gaan met zijn tweeën en nu geen zorgen te hebben over andere dingen/mensen, reden om in het moment te blijven.

5 likes

Heb het voor jullie nog even aan Chat GPT gevraagd, het gaat over flirten!

Samenvatting

“Kids” by Robbie Williams is a duet with Kylie Minogue that has a lively, energetic vibe. The song talks about the brashness and boldness of youth, exploring themes of fame, self-confidence, and the carefree attitudes often associated with being young. Here are a few examples from the song that illustrate these themes:

1. Celebration of Youthful Confidence: The lyrics, “I’m an honorary Sean Connery, born '74,” suggest a self-assured, almost cocky persona, comparing himself to a charismatic and confident figure like Sean Connery.

2. Reflection on Fame: The line, “There’s a cameraman in the bushes,” comments on the constant surveillance and loss of privacy that comes with fame.

3. Playful Challenges: The interaction between Robbie and Kylie in the lines, “Me no bubbletious, me smoke heavy tar,” and Kylie’s response, “Me be groovin’ slowly where you are,” showcases a playful, teasing banter, reflecting a kind of youthful challenge and flirtation.

The overall feel of the song is vibrant and a bit rebellious, embodying the carefree, daring essence of youth.

Toen vroeg ik nog over seks ging en zei het:

Yes, “Kids” by Robbie Williams also has sexual undertones in its lyrics. The song includes playful and flirtatious banter between Robbie and Kylie Minogue, hinting at attraction and desire. For example, lines like, “I love you, you love me,” and the suggestive dialogue throughout the song reflect themes of sexual attraction and intimacy in a fun, light-hearted way.

1 like

Tevreden zodra ik het woord “banter” las. :ok_hand:

1 like

Ohmygod nieuwe trend hahaha chatdinges wordt alweer ingeschakeld

Dat Courtney Cox en David Arquette (beiden uit de Scream films) getrouwd zijn geweest.

Er is een friends aflevering waarbij alle (cast)members arquette als 2e achternaam kregen na hun huwelijk.

9 likes

Dat het gele suprise doosje in een Kinder ei, de dooier moet voorstellen…

76 likes

Wat dacht je dan dat het was?!

7 likes

Een geel doosje gewoon😅

63 likes

Ik dacht er helemaal niets van :joy::joy:

22 likes

De uitdrukking “van een vrachtwagen gevallen”.

Ik heb een ver familielid dat in een verkeerd milieu zit. Toen ik klein was kwam hij langs op totaal random momenten en dan gaf hij mij dure cadeautjes die “van een vrachtwagen gevallen waren”. Hij vroeg mij dan ook wat ik de volgende keer wilde, zodat hij op zijn werk kon rondvragen of er zoiets gevonden is. Mijn ouders waren hier echt niet blij mee maar ik snapte als kind het probleem niet. Pas toen ik een jaar of 12 was viel het kwartje, en begonnen andere dingen op hun plek te vallen.

60 likes

Dit had ik ook! En vooral met iphones etc snapte ik het niet want hoe beschadigt dat niet als het van een vrachtwagen valt?

23 likes

Haha ja dat dacht ik vroeger ook altijd, moet toch kapot zijn als het er af valt :joy:

5 likes

Heette jouw familielid toevallig Jan?

10 likes

Oh ja dit had ik ook :joy: ik snapte niet hoe het kon dat er zo vaak en zo veel van vrachtwagens viel

3 likes

ja ik ook! ik dacht altijd wow wat chill waarom overkomt mij dat nooit

9 likes

Ik heb dat ook heel lang niet geweten :joy:. Ik kreeg van mn toenmalige vriendje beats by dr. Dre oordopjes, ook van de vrachtwagen gevallen. Begreep echt niet waar mijn ouders zich zo druk om maakte.

7 likes

Haha hier ook! Maar dan een oude vriend van mijn ouders. Vond het altijd bijzonder dat juist hij het altijd vond, maar ik dacht: hij zal daar wel een oogje of radar voor hebben ofzo :no_mouth:. Heb het echt nog tot mijn 16e gedacht (super naïef en iets wat achteraf autisme bleek). Vaak was het hier kleding, van o.a. de sting. Tassen vol had die man, ik zou niet willen weten wat voor handel daar allemaal achter schuil ging.

6 likes

Ik dacht altijd maar huh stoppen mensen dan op de snelweg om dingen op te rapen?

12 likes

Ha nou ik ben 32 en snap dus nog steeds niet hóe ze daar echt aan komen? En hebben ze daar dan bulken van die ze normaal gesproken verkopen? Of kopen ze dit alleen als kadotje voor iemand?

2 likes