Gestolen en doorverkopen
Van de bus gevallen betekend dat ze er niet legaal aan zijn gekomen
Ik heb een oom die vroeger afvalcontainers van bedrijven af ging. Zaten toen niet op slot. Kreeg ik altijd kapotte cadeaus. Een kaars die dan beschadigd was of een fotolijst met steentjes waar dan steentjes uit ontbraken. Echt mega skeer terwijl die geld zat heeft.
Ja dat begreep ik nog net aan, maar ik dacht zit er dan een illegale handel achter?
Maar blijkbaar dus gestolen
Ik vind het er niet echt op lijken? Rare tattoo wel. Eerder skelet-achting ofzo.
Vind dit zelf ook wel vergezocht
Ja, en je hebt land 3 t/m 8 samen nodig om meer inwoners te hebben dan India of China
Dat Giethoorn in Overijssel ligt, ik dacht ergens in de buurt van Volendam, Edam etc.
Ik ging googlen nav de post van @Vuile_bitch, maar schijnbaar moet het dit voorstellen en niet Rihanna:
Vond t ook niet enorm op de foto van Rihanna lijken haha
Oh ja deze lijkt wel!
ik vind het either way tering lelijk maar toen ik die fotos bij elkaar zat vond ik het wel echt lijken eigenlijk!
Ik snap niet dat je zoveel geld hebt, waarschijnlijk hordes aan goede tattoo artiesten in de rij hebt staan om dit voor je te doen en dan zo’n lelijke tattoo in notabene je nek laat zetten
rijke mensen hebben sowieso vaak lelijke tattoos, ik snap dat ook nooit. ariana ook met die rare glinda op haar hand
Ja ik kan zo een hele rits aan bekendheden opnoemen met lelijke tattoos haha. Snap daar echt de ballen van.
Ik weet niet of dit echt de reden is, maar ik heb wel eens gelezen dat dit oa is omdat echt goede artiesten vaak lang van te voren volgeboekt zitten en celebs gewend zijn dingen NU te krijgen. Dus dan maar een mindere artiest die wel meteen wil tatoeëren.
Al weet ik niet of dat echt de (enige) reden is, ik heb zelf best veel tattoos en nooit lang hoeven wachten want er zijn ook zat goede artiesten die niet bekend zijn en wel snel tijd hebben natuurlijk.
Zou een goede artiest niet een klantje opschuiven voor bv Rihanna dan? Wel goede reclame om zo’n celeb te tattoeren
als ik ‘Chris Brown 2024’ google, dan lijkt het alsof hij hem gecoverd heeft. Moet toch haast wel dat hij ‘m zelf ook mega lelijk vond hahaha
Ik kom er net pas achter dat het stuur in een vuilniswagen rechts zit nooit eerder opgevallen.