Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Door dit filmpje waar incel voor staat (Involuntarily celibate)

https://vm.tiktok.com/ZIJnW1nEP/

Ik dacht dat met het woord incel een groepje loserige mannen bedoeld werd met allemaal hetzelfde sneue gedachtengoed. Al is dat nog steeds waar haha maar wist niet dat het ook echt een afkorting was.

12 likes

Incels die doorgeslagen zijn, zijn echt enge vrouwen haters, zo hebben meerdere al aanslagen gepleegd tegen vrouwen (zogenaamde Stacys).

4 likes

Dit wist ik inderdaad wel maar dat van die aanslagen niet. Bizar

2 likes

Dat aluminiumfolie niet in de magnetron kan :boom::flushed:

6 likes

Oh nee, toch niet zelf ervaren?

6 likes

Staat je huis er nog?

8 likes

@PiuPiu @Hippe_kikker
Haha zelf ondervonden, maar was er gelukkig op tijd bij. De magnetron brandde een gaatje in de folie, hoorde een knal en zag een flits dus meteen uit gezet 🫣

4 likes

Poeh daar heb je geluk gehad! :hugs:

3 likes

Oef! Goed gehandeld!

4 likes

Thaaanks! Besteld :pinched_fingers::sparkles:

3 likes

Dat K9 van het Engelse canine komt. Dus niet gewoon een willekeurig merk hondenvestjes hahaha

10 likes

Politiehonden heten ook K-9 in de VS!

4 likes

Jaa precies, ik had dus niet de link gelegd met hoe dat klinkt als je het hardop zegt!

3 likes

Dat kerrie een mengsel is van specerijen en niet een specerij op zich.

13 likes

Huh?! Een beetje net als koek en speculaas kruiden :flushed:

Ik dacht eigenlijk dat er gewoon een kerrie plant was. Net als een maggi plant.

3 likes

Die is er ook! En er is de kerrieboom waarvan het blad vaak in gerechten gebruikt wordt. Maar die zijn beide wel echt anders dan het specerijenmengsel dat we kerrie noemen.

3 likes

Ja, dit dacht ik dus tot voor kort ook gewoon. Mijn broer kwam ermee.

3 likes

Ik kom er nu pas achter hoe je canine uitspreekt. Ik dacht altijd als ‘kanien’ ofzo, beetje op z’n Frans, maar dit is veel logischer

4 likes

Duits :rabbit:

5 likes

Je hoektanden zijn ook canines in het engels, volgens mij komt daar de term vandaan

2 likes