Zo ja hier schrok ik laatst ook van. Weet dat ik 10 jaar geleden ofzo mn gizehs voor 50 euro kocht. Wilde een nieuwe paar en nu gewoon ruim boven de 100 euro.
Die Bostons waren geloof ik 150, snel maar weggeklikt
Zo ja hier schrok ik laatst ook van. Weet dat ik 10 jaar geleden ofzo mn gizehs voor 50 euro kocht. Wilde een nieuwe paar en nu gewoon ruim boven de 100 euro.
Die Bostons waren geloof ik 150, snel maar weggeklikt
Veel te duur. Dus als iemand een mooie Boston dupe weet, hit me up
13 jaar later kom ik erachter dat de vriendin van zanger Rinus geen romana heet, maar Debora.
Door hun liedje ‘‘met Romana op de scooter’’ was ik er echt van overtuigd dat ze ook zo heette, maar dat is dus niet het geval.
Ze zijn ook reguliere winkels aan het afbouwen/blockeren omdat ze in duitsland vinden dat ze alleen nog in chique boetieks horen nu het een trend is geweest!! echt belachelijk
Mijn man zei net “de vriendin van Rinus is dood” en ik riep: Oh Marloes!
Ik hoorde net ongewenst een advertentie van cap gemini en ik ken dat bedrijf niet goed maar zie het weleens langskomen op internet. En ik dacht dus dat je het op zn engels zei dus kep geminaj. Maar je zegt dus kap geminie.
Dat je als volwassene nog je lengte op je paspoort mag veranderen. Ik sta mijn volledig volwassen leven met een niet kloppende lengte in mijn paspoort. Op mijn 18e eentje aangevraagd, daar automatisch de lengte van mijn ID bewijs uit de puberteit overgenomen, toen 5 jaar later die lengte maar laten staan, want ja wie groeit er nou nog na zn 18e. Dit jaar weer mijn paspoort moeten verlengen en toch maar eens gevraagd en toen mocht ik het veranderen en nu sta ik voor het eerst met mijn kloppende lengte (+ 5cm, dus best wat) in mijn paspoort. Slaat nergens op, maar vind het toch leuk
M’n moeder moest laatst haar lengte met 5cm inkorten, dus je mag over een jaar of 40 weer terug :’). Blijft daarom ook wel een beetje gek dat we dit in Nederland er op hebben staan. Heel veel andere landen (oa België) zetten het er niet op.
Zorgen voor later, haha
Door dit filmpje waar incel voor staat (Involuntarily celibate)
https://vm.tiktok.com/ZIJnW1nEP/
Ik dacht dat met het woord incel een groepje loserige mannen bedoeld werd met allemaal hetzelfde sneue gedachtengoed. Al is dat nog steeds waar haha maar wist niet dat het ook echt een afkorting was.
Incels die doorgeslagen zijn, zijn echt enge vrouwen haters, zo hebben meerdere al aanslagen gepleegd tegen vrouwen (zogenaamde Stacys).
Dit wist ik inderdaad wel maar dat van die aanslagen niet. Bizar
Dat aluminiumfolie niet in de magnetron kan
Oh nee, toch niet zelf ervaren?
Staat je huis er nog?
@PiuPiu @Hippe_kikker
Haha zelf ondervonden, maar was er gelukkig op tijd bij. De magnetron brandde een gaatje in de folie, hoorde een knal en zag een flits dus meteen uit gezet 🫣
Poeh daar heb je geluk gehad!
Oef! Goed gehandeld!
Thaaanks! Besteld
Dat K9 van het Engelse canine komt. Dus niet gewoon een willekeurig merk hondenvestjes hahaha