Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Hoe dan?!?! :joy:
Ik zie Arnold niet I’ve been looking for freedom zingen

3 likes

weet ik veel ik ken david alleen van spongebob
gwn 2 saaie gespierde mannen

7 likes

Dat als je ‘congratulations’ zegt je iemand feliciteert met een prestatie. Jarig zijn is dat niet, dan zeg je ‘happy birthday’.

Ik doe het al heel lang goed, anders had m’n man er wel wat van gezegd, maar wist eigenlijk niet dat congratulations zeggen gewoon fout is.

6 likes

Congratulations dat jij het al jaren goed doet.

52 likes

Wat zeg je dan als iemand een baby heeft gekregen? Dat is een beetje een prestatie, maar ook een soort verjaardag.

9 likes

Beterschap

40 likes

Sterkte

8 likes

Gecondoleerd

31 likes

Good for you

3 likes

Voor kracht en wijsheid is het inderdaad al te laat :joy:

6 likes

ja tegen de baby mag je wel happy birthday zeggen dan vind ik

2 likes

Ieh nu vind ik het woord happy birthday ineens een beetje vies

Dat we fijne verjaardag zeggen vind ik nog logisch. ik verjaar weer een jaartje maar happy birthday…. fijne geboortedag :nauseated_face:

Eigenlijk moeten we dus fijne geboortedag zeggen bij bevallingen toch hahah

4 likes

Ik heb dit ook vaak, net alsof 2 paden in je hersenen per ongeluk kruisen en dan nooit meer goed kunnen :smile: Zo kwam ik er laatst achter dat dat dat boek De jongen, de hond, het paard en weet ik veel wat iets anders is dan Het boek van de ooievaar en dromedaris. Vond het van die laatste al raar dat literaire mensen opeens helemaal hyped waren over een kinderboek, maar dacht het zal wel :sweat_smile:

5 likes

Dan kan je wel congratulations zeggen!

De prijs van Birkenstocks??? Zit toevallig op zalando lounge te kijken en klikte het uit nieuwsgierigheid aan maar ik dacht dat die dingen zoals Crocs rond de 40-50 euro waren :smiling_face_with_tear:

3 likes

Waren ja, ooit. En nog wel wat minder ook.

5 likes

Ze zijn niet normaal duur geworden. Ik ben laatst in de outlet gaan kijken en daar waren ze ook 110 euro.

1 like

wow ik snap nu waarom alle yuppen op die (naar mijn mening) vreselijke bostons lopen - is gewoon een statussymbool met die prijzen

3 likes

Zo ja hier schrok ik laatst ook van. Weet dat ik 10 jaar geleden ofzo mn gizehs voor 50 euro kocht. Wilde een nieuwe paar en nu gewoon ruim boven de 100 euro.

Die Bostons waren geloof ik 150, snel maar weggeklikt

2 likes

Veel te duur. Dus als iemand een mooie Boston dupe weet, hit me up :raising_hand_woman:t3:

3 likes