Ik snap niet wat je bedoelt. Het spel is toch steentjes leggen?
Blijkbaar is het met om de beurt leggen en zo snel mogelijk je steentjes kwijt zijn.
Oh in dat geval begreep ik het ook niet. Ik dacht steentjes leggen en langste slinger maken.
Bedoelen jij en @5HT nu niet een andere domino? De een is met steentjes die je om moet gooien, en de andere met steentjes met stippen erop, waarbij je de steentjes met hetzelfde aantal aan elkaar moet leggen (en je dus zo snel mogelijk van je steentjes af moet zijn).
Ik bedoel die met stippen. Ik dacht een soort teamplayer game en de langste slinger maken door jouw steentjes goed aan te sluiten op de ander.
Oh zo! Zoals ik het ken is het tegen elkaar en dan wie als eerst zijn steentjes op heeft.
Bij mij thuis deden we soms ook nog een andere variant waarbij je een soort rekensommen moest maken met de getallen op de uiteindes, en dan wie de meeste punten had. Er zijn blijkbaar veel manieren om het te spelen
Ik heb nog steeds een beetje spijt dat ik uit het nestje van mijn oranje kater ook niet z’n zusje mee heb genomen
En rode katten zijn meestal katers!
Klopt! Mijn rode kat is een vrouwtje. En hoor steeds hoe zeldzaam dat is.
Ik heb ook een rood vrouwtje, hoor het idd ook regelmatig. Love rode katten
Dat ik m’n hele leven al te weinig wasmiddel gebruik, blijkbaar staat op de achterkant de dosering die je aan moet houden icm hoeveelheid was. Gister het voor het eerst “goed” gedaan en wooow wat ruikt m’n was lekker bij het ophangen
Volgens mij is die dosering eigenlijk wel wat meer dan echt nodig is om het schoon te krijgen.
Ik dacht heel lang, zeker tot mijn achttiende, dat wanneer je zwanger wilde worden van een man die besmet is met HIV, dit moest door seks te hebben met een gat in het condoom.
Soms moet ik hier opeens aan denken en verbaas ik me met mijn eigen naïviteit
Dat gat zou dan als een hiv zeef werken?
Ik dacht dat het overdraagbaar was door huidcontact met geslachtsdelen
De vertaling van Play Dough is speeldeeg. En het is ook echt speeldeeg
Huh wat wist je hier niet van dan? Haha. Wat is het aha moment?
Ik las een slechte vertaling in de kop van een clickbait artikel
Verklaart hun duivelse gedrag
Haha nou ik vind dit net als de openbaring dat een handschoen dus een schoen voor je hand is. Super obvious en het staat zo letterlijk in het woord, maar soms kan ik ook bij van die hele logische dingen toch ineens een intense openbaring hebben hoor