Dan kom ik daar nu ook pas heel laat achter haha, nog nooit van gehoord!
Maar is dat niet logisch aangezien een werknemer meer betaald krijgt vanwege de zondagtoeslag.
Nou nee want de spullen in de winkel zijn ook niet duurder door die toeslag toch?
Nee lijkt me dus ook niet logisch.
Ik zie nu dat de medicatie die ik net heb afgehaald 11 euro nogwat is.
Die medewerker zei dat het gisteren dan zo’n 40 euro zou hebben gekost.
Ja klopt dat is het diensttarief of ook wel ANZ tarief genoemd. Omdat de apotheek (wsl) als een dienstdoende apotheek functioneert voor de regio en het dan de bedoeling is dat er alleen spoed recepten worden geleverd, dan mogen ze dat extra tarief declareren.
Ja zou kunnen, die (spoed)apotheek zit tegenover een groot ziekenhuis dus die moet wel open op zondag. Maar nooit eerder geweten!
Nee, maar salaris van die werknemer (hoogstwaarschijnlijk) wel.
Ja uiteraard, maar ik doelde meer op dat het daarom logisch zou zijn dat ook de medicijnen duurder zouden zijn. Dat is in andere sectoren ook niet zo vanzelfsprekend.
Dat dr martens een kriem zijn om in te lopen.
Sterkte! Ik heb ook een paar staan dat al weken naar me grimast, neem me telkens voor om ze op thuiswerkdagen aan te trekken, want zijn nog niet buiten geweest, maar dan zitten mijn pantoffels toch telkens te lekker
Hee wat een grappige, dat is nou niet echt een goed bewaard geheim, daar staan die dingen toch om bekend… minder grappig voor je voeten, sorry
Haha daar kwam ik achter na 1 rondje googelen nadat ik m’n hele hakken open had gelopen na een uurtje dragen
@kika ik heb nu van die dr martens sokken , helpt wel! Haha
Dat Cascada geen zangeres is, maar een “eurodancetrio”, aldus wikipedia. De zangeres heet Natalie Horler
Ik had daarvoor van die hele dikke sokken van de action met verstevigde hiel. Daardoor nauwelijks last met inlopen
Dat er toch nog mensen die geen boomers zijn op Facebook zitten
Dat speculaaskruiden niet bestaat uit gemalen speculaaskoekjes
Dit is wel een hele schattige gedachte
Aaahw door deze opmerking ga ik met een glimlach op m’n gezicht slapen
Dat Herman de Scherman een relatie heeft met Anna Gimbrère.