Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

En zo bij de meeste films :sweat_smile:
Ik kijk bij mn moeder nog wel eens Poolse tv en het went wel moet ik toegeven. Het irritante is dat je de originele stemmen er ook nog doorheen hoort.

3 likes

Dat er bij A.P.T geen ‘I fucked it up I did, I fucked it up I did’ gezegd wordt :sweat_smile:

3 likes

Niet heel laat, maar ik las vorige week iets over Med Spa en ik dacht dat het een mediterraanse spa was ofzo, maar het is dus medical spa, waar ze ook botox enzo zetten.

2 likes

Lijkt me ook irritant, vooral als ze zo cringy zijn :sweat_smile:

Uit het lijstje vind ik Hajen nog de leukste. Kort, maar krachtig!

6 likes

Alleen Groundhog day had ik goed, haha. Vind het ook wel een goede titel, aangezien ze in andere landen geen groundhog day hebben, maar lijkt me vreselijk zoeken naar een film.

6 likes

In het Duits heet ie ‘und täglich grüßt das Murmeltier’ :rofl:

17 likes

Haha dat vind ik wel een betere titel eigenlijk

3 likes

Hier in Nieuw-Zeeland kwam ik er achter dat crockett en cricket twee totaaaal andere sporten zijn en dat de nationale sport van NZ niet dat spel met een hamertje en een bal is. Vond het altijd al een suffe sport waar iedereen zo gek van was, maar cricket is wel echt iets heel anders, hahaha

3 likes

Ik kwam er ook pas heel laat achter dat cricket een echte sport is. Ik dacht dat dat een soort Hollywood grap was.

Het kwartje viel pas toen mijn vriend en ik langs een cricket partij in onze buurt liepen, ik woonde toen al iets van vijf jaar in Engeland :smiling_face_with_tear:

2 likes

ik denk dat je er pas heel laat achter kwam… dat dit hiervoor het verkeerde topic is?

maar vervelend voor je dat je een shitty maand achter de rug hebt. de patronen zien er heel mooi uit!

2 likes

Haha omg ja, ik dacht dat ik in het aankopen topic zat :joy: zal hem verwijderen en daar opnieuw plaatsen. Daar kwam ik inderdaad heel laat achter, haha.

5 likes

Haha over Hollywood grappen gesproken, ik kwam er pas heel laat achter dat tumbleweed ook gewoon echt bestaat. Leek mij ook echt zo’n Hollywood dingetje.

5 likes

dat een oligarch geen oliesjeik is of met olie te maken heeft :grinning::grinning::grinning: jullie mogen mij uitlachen

(ik geef de schuld aan saoedi arabië!)

26 likes

ik heb dit tot 5 minuten geleden ook altijd gedacht :sweat_smile:

7 likes

Oh ik ook!

3 likes

Ik dacht dit ook altijd totdat ik zaterdag de podcast van NRC luisterde over ‘Is de VS nu een olicharchie’? en ik dacht huh.

5 likes

ik weet dit ook pas sinds een jaar ofzo hoor, vind dat ook heel logisch

1 like

Dit leer je toch gewoon op school/dan wel omdat het woord vrij vaak gebruikt wordt? Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet logisch haha

13 likes

Ik snap opzicht wel de verwarring, je denkt toch snel dan aan de situatie in Rusland/Sovjet-unie in de jaren 90 en daar ging het vaak om oliemaatschapijen.

4 likes

ja precies dat. maar ik vind wel dat ik het had ‘moeten’ weten maar ik heb gewoon nooit een shit genoeg gegeven om het op te zoeken

3 likes