Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

deze is niet van mezelf, maar een vriendin van me dacht dat hasbulla (die kleine vechter) en hezbollah hetzelfde was. dus zij dacht maandenlang dat die man raketten naar israel stuurde enzo

hij

82 likes

HAHAHAHAHAHAHAHHA

5 likes

Hahahahah omg dit is echt een van de weinige posts waarvan ik hardop in de lach schoot :joy: ga hier nog vaak aan denken thanks :heart:

12 likes

Hahaha hilarisch, was je er live bij toen het kwartje viel?

3 likes

ja aan mij was de eer om te vertellen dat het níet ‘dat kleine mannetje’ betrof hahahahaha

9 likes

Oh heeeeeeerlijk haha dat zijn toch echt de lichtpuntjes uit het leven :rofl:

10 likes

Wat ossengal is (las er hier voor het eerst over). Gek idee dat je vlekken kunt schoon krijgen van iets wat uit slachtafval wordt gewonnen :scream:

4 likes

volgens mij is dit echt iets extreem nederlands, ik dacht altijd dat iedereen dit kende/gebruikte maar mijn vriendinnen die geen nederlandse achtergrond hebben niet. dus daar kwam ik juist heel laat achter haha

7 likes

Dat die naam van die Wasgij-puzzels… Jigsaw andersom gespeld is. :smiling_face_with_tear:

67 likes

Ik vond het al zo’n bizarre naam…

6 likes

haha zag ik gisteren ook op TikTok

7 likes

Ik vandaag :joy:

3 likes

Teleurstellend. Eerst was die naam lelijk en nou lelijk en stom.

3 likes

Dat Pitbull pas 44 is. In mijn hoofd was hij eind 50 ofzo :joy:

5 likes

Nu zit ik met dat liedje :sob:

2 likes

Haha kennelijk zijn er meer mensen die Jason Waterfalls erin horen

3 likes

dat je belangstellende ook kunt uitspreken als bel-angst-ellende

was er een tekst over aan het schrijven en toen sprak mijn hoofd dit ineens zo uit

37 likes

Hahaha ik heb dit met het liedje she knows van Akon en ??? Daar zingen ze chasing her loving en in mijn hoofd hoor ik altijd: Jason i love you :joy:

4 likes

Waar de kop van Jut naar verwijst. Gaat om een moordzaak waarbij de dader hendrik Jut geen doodstraf kreeg, terwijl de bevolking dat wel wilde. Daarop bedacht een kermisexploitant het idee dat klanten met een hamer ergens op konden rammen om hun boosheid kwijt te raken en dat was dus de kop van jut.

Wisten jullie dit??!!

26 likes

Ik wist niet eens dat die ‘‘attractie’’ de kop van Jut heette :joy:

7 likes