deze is niet van mezelf, maar een vriendin van me dacht dat hasbulla (die kleine vechter) en hezbollah hetzelfde was. dus zij dacht maandenlang dat die man raketten naar israel stuurde enzo
HAHAHAHAHAHAHAHHA
Hahahahah omg dit is echt een van de weinige posts waarvan ik hardop in de lach schoot ga hier nog vaak aan denken thanks
Hahaha hilarisch, was je er live bij toen het kwartje viel?
ja aan mij was de eer om te vertellen dat het níet ‘dat kleine mannetje’ betrof hahahahaha
Oh heeeeeeerlijk haha dat zijn toch echt de lichtpuntjes uit het leven
Wat ossengal is (las er hier voor het eerst over). Gek idee dat je vlekken kunt schoon krijgen van iets wat uit slachtafval wordt gewonnen
volgens mij is dit echt iets extreem nederlands, ik dacht altijd dat iedereen dit kende/gebruikte maar mijn vriendinnen die geen nederlandse achtergrond hebben niet. dus daar kwam ik juist heel laat achter haha
Dat die naam van die Wasgij-puzzels… Jigsaw andersom gespeld is.
Ik vond het al zo’n bizarre naam…
haha zag ik gisteren ook op TikTok
Ik vandaag
Teleurstellend. Eerst was die naam lelijk en nou lelijk en stom.
Dat Pitbull pas 44 is. In mijn hoofd was hij eind 50 ofzo
Nu zit ik met dat liedje
Haha kennelijk zijn er meer mensen die Jason Waterfalls erin horen
dat je belangstellende ook kunt uitspreken als bel-angst-ellende
was er een tekst over aan het schrijven en toen sprak mijn hoofd dit ineens zo uit
Hahaha ik heb dit met het liedje she knows van Akon en ??? Daar zingen ze chasing her loving en in mijn hoofd hoor ik altijd: Jason i love you
Waar de kop van Jut naar verwijst. Gaat om een moordzaak waarbij de dader hendrik Jut geen doodstraf kreeg, terwijl de bevolking dat wel wilde. Daarop bedacht een kermisexploitant het idee dat klanten met een hamer ergens op konden rammen om hun boosheid kwijt te raken en dat was dus de kop van jut.
Wisten jullie dit??!!
Ik wist niet eens dat die ‘‘attractie’’ de kop van Jut heette