Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Wow dat vind ik echt geniaal

5 likes

Kan wel meer koppen bedenken waar behoefte aan is tegenwoordig… Trump/Musk/Poetin/etc vul maar aan.

7 likes

net zoiets, ik ben er deze week achtergekomen wat het nippertje en de valreep zijn! wist ik ook niet haha

2 likes

Ga het meteen opzoeken!

4 likes

Ik kwam er vanochtend achter dat de laatste 2 regels van het liedje ‘In een groen knollenland’ “En dat heeft zo je denken denken kan, De ander zeer verdroten” zijn, en niet “Nu loopt er dus een haasje, haasje rond, Met een kogel in z’n kloten” zoals m’n vader mij geleerd heeft :joy:

9 likes

Ik keek een film van begin 2000 en toen de hoofdpersoon (geheim agent) om een prepaid telefoon vroeg, viel het kwartje ineens. Prepaid. Van te voren betaald. Want vroeger moest je natuurlijk direct betalen als je wilde bellen. Eerder was dit gewoon een woord voor me, ondanks dat ik zelf acht jaar prepaid heb gehad.

35 likes

dat linnen en lijnzaad van dezelfde plant komen! echt leuk

28 likes

Ik heb tot een aantal jaar geleden gedacht dat Wierd Duk een fictief ironisch personage op Twitter was.

Met ook nog eens een iets te slecht verzonnen naam: jaja, rare eend (vreemde eend in de bijt), Weird Duck… Te makkelijk echt.

45 likes

Dat het kweeperen is en niet kweeKperen

3 likes

Haha toevallig, ik zag gisteren op een krijtbord limo met kweeKpeer staan. Je bent dus niet de enige :sweat_smile:

2 likes

https://youtu.be/t-nDkhXKoqg?si=u6IeyBAqzW-I1vDG Dat de reclame tune van Bol punt com een stuk is uit dit lied

10 likes

Dat alleen de staten Connecticut en Rhode Island niet meededen met de prohibition van de jaren 20 vorige eeuw. Dacht echt alle 48 (Alaska en Hawaii waren nog geen staten) volledig meededen. Niet dus?!

1 like

Dit had ik een paar jaar terug met VPRO.
Dit nummer kwam opeens op in de kroeg, had een flinke error.

17 likes

Mijn vriend dacht heel lang dat het Lulule-mon was ipv Lulu-lemon, haha. Denk er altijd aan als ik die winkel ergens zie

2 likes

Kom er net achter dat Long Island bij New York natuurtlijk zo heet omdat het létterlijk een lang eiland is met een paar straten in de lengte :laughing:

Oja en pas ook dat het Paksoi/ Pak Choi is ipv Pakzooi

:clown_face::clown_face::clown_face::clown_face:

18 likes

? :joy:

7 likes

I know :sob:

Denk dat ik het nooit heb hoeven schrijven en ik lust het niet dus koop het nooit. En ik vind het slappe zooi als het gegaard is dus mijn (kinder)brein heeft er ooit pakzooi van gemaakt denk ik

2 likes

dat minecraft en minesweeper niet hezelfde is.

ik dacht “hoe kunnen ze nou een film over mijn favo windows 99 spelletje gemaakt hebben”

67 likes

En waarvan niemand de spelregels weet :laughing:

11 likes

Waarom snapt niemand de spelregels??

11 likes