Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Dat die naam van die Wasgij-puzzels… Jigsaw andersom gespeld is. :smiling_face_with_tear:

67 likes

Ik vond het al zo’n bizarre naam…

6 likes

haha zag ik gisteren ook op TikTok

7 likes

Ik vandaag :joy:

3 likes

Teleurstellend. Eerst was die naam lelijk en nou lelijk en stom.

3 likes

Nooit eerder naar de tekst geluisterd van Waterfalls van TLC, en gisteren viel het pas op dat ze niet ‘don’t go JASON waterfalls’ zingen maar ‘don’t go chasing waterfalls’. Ik dacht altijd dat het een naam was als in Don’t go, Jason Waterfalls. Heel erg dom :joy:

25 likes

Dat Pitbull pas 44 is. In mijn hoofd was hij eind 50 ofzo :joy:

5 likes

Nu zit ik met dat liedje :sob:

2 likes

Haha kennelijk zijn er meer mensen die Jason Waterfalls erin horen

3 likes

dat je belangstellende ook kunt uitspreken als bel-angst-ellende

was er een tekst over aan het schrijven en toen sprak mijn hoofd dit ineens zo uit

37 likes

Hahaha ik heb dit met het liedje she knows van Akon en ??? Daar zingen ze chasing her loving en in mijn hoofd hoor ik altijd: Jason i love you :joy:

4 likes

Ik heb dat ook gehad met dat nummer van N’sync - bye bye bye. Ik hoorde ‘I loved you and Lesley’ terwijl er ‘I loved you endlesly’ gezongen wordt en ik altijd maar denken: wie is Lesley dan?

6 likes

Waar de kop van Jut naar verwijst. Gaat om een moordzaak waarbij de dader hendrik Jut geen doodstraf kreeg, terwijl de bevolking dat wel wilde. Daarop bedacht een kermisexploitant het idee dat klanten met een hamer ergens op konden rammen om hun boosheid kwijt te raken en dat was dus de kop van jut.

Wisten jullie dit??!!

26 likes

Ik wist niet eens dat die ‘‘attractie’’ de kop van Jut heette :joy:

7 likes

Wow dat vind ik echt geniaal

5 likes

Kan wel meer koppen bedenken waar behoefte aan is tegenwoordig… Trump/Musk/Poetin/etc vul maar aan.

7 likes

net zoiets, ik ben er deze week achtergekomen wat het nippertje en de valreep zijn! wist ik ook niet haha

2 likes

Ga het meteen opzoeken!

4 likes

Ik kwam er vanochtend achter dat de laatste 2 regels van het liedje ‘In een groen knollenland’ “En dat heeft zo je denken denken kan, De ander zeer verdroten” zijn, en niet “Nu loopt er dus een haasje, haasje rond, Met een kogel in z’n kloten” zoals m’n vader mij geleerd heeft :joy:

9 likes

Ik keek een film van begin 2000 en toen de hoofdpersoon (geheim agent) om een prepaid telefoon vroeg, viel het kwartje ineens. Prepaid. Van te voren betaald. Want vroeger moest je natuurlijk direct betalen als je wilde bellen. Eerder was dit gewoon een woord voor me, ondanks dat ik zelf acht jaar prepaid heb gehad.

35 likes