dat linnen en lijnzaad van dezelfde plant komen! echt leuk
Ik heb tot een aantal jaar geleden gedacht dat Wierd Duk een fictief ironisch personage op Twitter was.
Met ook nog eens een iets te slecht verzonnen naam: jaja, rare eend (vreemde eend in de bijt), Weird Duck… Te makkelijk echt.
Dat het kweeperen is en niet kweeKperen
Haha toevallig, ik zag gisteren op een krijtbord limo met kweeKpeer staan. Je bent dus niet de enige
https://youtu.be/t-nDkhXKoqg?si=u6IeyBAqzW-I1vDG Dat de reclame tune van Bol punt com een stuk is uit dit lied
Dat alleen de staten Connecticut en Rhode Island niet meededen met de prohibition van de jaren 20 vorige eeuw. Dacht echt alle 48 (Alaska en Hawaii waren nog geen staten) volledig meededen. Niet dus?!
Dit had ik een paar jaar terug met VPRO.
Dit nummer kwam opeens op in de kroeg, had een flinke error.
Mijn vriend dacht heel lang dat het Lulule-mon was ipv Lulu-lemon, haha. Denk er altijd aan als ik die winkel ergens zie
Kom er net achter dat Long Island bij New York natuurtlijk zo heet omdat het létterlijk een lang eiland is met een paar straten in de lengte
Oja en pas ook dat het Paksoi/ Pak Choi is ipv Pakzooi
?
I know
Denk dat ik het nooit heb hoeven schrijven en ik lust het niet dus koop het nooit. En ik vind het slappe zooi als het gegaard is dus mijn (kinder)brein heeft er ooit pakzooi van gemaakt denk ik
dat minecraft en minesweeper niet hezelfde is.
ik dacht “hoe kunnen ze nou een film over mijn favo windows 99 spelletje gemaakt hebben”
En waarvan niemand de spelregels weet
Waarom snapt niemand de spelregels??
Ik deed alsof ik het niet snapte maar was m’n lievelingsspel om te spelen via msn. Helaas was toegeven dat je het snapte echt voor schut
Hoezo is toegeven dat je de spelregels snapt voor schut staan??
Heb ik een bepaalde afslag in het leven gemist?
Ik kom veel van zulke memes tegen, en ik ken het ook niet
Het is allemaal niet zo ingewikkeld: het cijfer in het vakje geeft aan hoeveel mijnen er zitten in de aangrenzende vakjes, dus je gaat gewoon systematisch te werk waar de mijnen moeten zittenen zo klik je erdoorheen.
Gewoon random klikken op hoop van zegen
Haha omg echt? Ah er zit gewoon logica achter mega leuk zonde om zo random te klikken