Wat saai, zo mis je het verrassingeffect
Dat Charli xcx niet die tiktok Charli (damelio) is, maar heel iemand anders is. Niet dat ik me er heel erg in had verdiept, maar dat i love it nummer is blijkbaar van haar (met icona pop) en dat nummer is toch zeker pre tiktok.
Dat de kleuren van schuursponsjes verschillende betekenissen hebben: groen voor hardnekkig vuil, rood voor matig gebruik, geel of blauw voor delicate oppervlaktes.
Ik dacht altijd zijn gewoon leuke kleurtjes
Dat was een 1 april grap toch
Ja
HAHAHA meen je
Oke ik zeg nooit meer dat ik niet in 1 aprilgrappen trap, sorry voor de desinformatie!
Dat de moccamaster het vroegere douwe egberts koffieapparaat is!? Mijn pa het letterlijk deze (en al eeuwen) toen hij overleed weggedaan
Kan iemand mij uitleggen wat deze machine zo goed maakt? Zeker als het gewoon een Douwe Egberts apparaat is dan is het toch niet per se beter dan een andere filtermachine?
Dat weet ik ook niet inderdaad.
Heb zelf een sage maar voor bezoek nu een filtermachine gekocht, maar geen moccamaster haha (overpriced). Kwam toevallig deze tegen en herkende het apparaat van vroeger.
Waarom zou een Douwe Egberts apparaat niet goed zijn?
Anyway, het gaat er vooral om wat de temperatuur van het water is en hoe dit wordt verdeeld over de gemalen koffie. En het is gemaakt van heel stevige materialen. Dus ja het is misschien duur maar niet overpriced. Daarnaast is het ook een heel duurzame machine want je kunt alle onderdelen vervangen.
Zo heb je toch in allerlei producten verschillende prijsklassen, van laptops tot haarelastiekjes. En er zit echt wel verschil in gebruikservaring, het is maar net waar je om geeft.
Bedoel meer overpriced voor het doel (voor alleen bezoek). We hebben al een heel duur espresso machine van Sage haha.
Dat het het Kröller Müller museum is en niet het Kröller Möller.
Ik was net aan het puzzelen en ik moest stukjes woord aan elkaar maken en kon OL of OLL niet vinden. Moest dus UL zijn.
Ik voel me zo stom, ben al echt wel 5x in dat museum geweest en vond het al zo raar dat dat echtpaar allebei een ö in hun naam had en Müller is een veel logischere naam.
Waarschijnlijk vond ik het gewoon lekker bekken ofzo
Komt ook doordat heel Nederland het het Krullemulle-museum noemt. Eigenlijk zou je kruller muuuuller moeten zeggen, dan is de juiste spelling ook logisch, maar ik ken echt niemand die dat doet.
Lol ik moest echt 4x lezen voor ik het verschil tussen die twee zag in je post
Ik kom er nu pas achter dat als je weerapp zegt 30% regen. Dat het niet 30% kans is op regen maar er 30% regenval is in de regio.
Hieronder nog even een duidelijkere uitleg.
Nu weet ik niet of dit de beste bron is tbh haha
Hahah ik snap het nog steeds niet echt, wat heb je dan aan dat percentage? Ik snap dat met 90% de kans dat je natgeregend wordt groter is dan met 10%, maar het is dan ook afhankelijk van hoe groot dit gebied is wat dat percentage zegt? 🫨 krijg echt flashbacks naar wiskunde A
Ik dacht dat het dan 30% van de dag regende! Maar dat klopt ook al niet.
Het is toch zo dat de kans 30% is? Dus als we tien van dit soort dagen hebben regent het op drie van die dagen.
Nee, het is 30% van het gebied krijgt regen. Dus bij 10 van dat soort dagen als jij je net telkens in het andere gebied bent krijg je helemaal geen regen.
Ik zie dat Libelle dat inderdaad schrijft maar in een ander artikel lees ik: ‘Het KNMI definieert de kans op neerslag als: ‘de kans dat iemand op een willekeurige vaste plek in Nederland op een dag (00-24 uur) neerslag krijgt.’