Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Haha wat raar, nog nooit gehoord. Maar thanks voor de uitleg :sweat_smile:

5 likes

Ik krijg echt een error van dit woord

7 likes

Ik heb dit ook nog nooit gehoord maar waarom zou je soortement zeggen als je er met soort al bent :sweat_smile:

9 likes

Dit inderdaad! Is het niet gewoon spreektaal?

2 likes

Dit was mijn hele punt van mijn initiële post.

5 likes

Ik dacht altijd dat Michael Jackson in Smooth Criminal altijd ‘Annie are you walking’ zong. Maar blijkbaar is het ‘Annie are you okay’ :kissing:

5 likes

dit dacht ik ook tot 1 minuut geleden :joy:

3 likes

Fun fact, deze lyric is een knipoog naar die reanimatie-oefenpop, Anne. Vooraleer te reanimeren moet je een boel andere stappen doorlopen, waaronder vragen aan de pop of ze oké is.

17 likes

Sinds ik deze funfact heb geleerd heb ik altijd instant MJ in mijn hoofd tijdens acute trainingen :sweat_smile:

9 likes

Wij gebruikten het woord toen we kinderen waren wel eens. Maar dan inderdaad soortemet ipv soortement.
En dan zeiden we er ook nog van achter? Dus;
Het is een soortement van broek en rokje ineen.

Maar dacht echt dat dit ook zelfverzonnen Nederlands was eigenlijk🤣

2 likes

Maar Michael Jackson zong ook zo mega onverstaanbaar vind ik. Mijn Engels is echt niks mis mee maar ik versta zo weinig altijd van wat hij zingt.

3 likes

Zolang je maar niet dat ritme aanhoudt bij reanimatie :sweat_smile:

2 likes

Dat Giorgia Meloni :it: met haar achternaam dus eigenlijk Meloenen heet. Gerda Meloenen.

28 likes

11 likes

Ik heb bij haar echt een beeld dat ze in een ander universum gewoon een raechte raver zou zijn die leeft op drugs, haar gezicht straalt dat uit of zo?

7 likes

Ze was een fantasynerd die in de jaren '90 op fora zat met de nickname Khy-ri:

“Het draakje van Undernet”

8 likes

Dat Joost Klein en Eenhoorn Joost dezelfde persoon zijn?!

7 likes

Het bestaan van Eenhoorn Joost

13 likes
7 likes

Dat het blijkbaar onder casual voetbalshirt-dragende mensen niet cool is om er ook de bijpassende broek bij te hebben, dat je dan een “full kit wanker” bent. :smiling_face_with_tear:

5 likes