Madonna en tupac hebben een relatie gehad in de 90s😱
Oké, even late to the party: maar door het achternaam verhaal moet ik denken aan mijn oud collega. Omdat zij ging scheiden en ze dus weer haar oude achternaam had, wilde ze haar werk e-mailadres laten veranderen. Alleen kreeg ze toen van een heel aantal mensen ‘oh my god een nieuwe achternaam! Gefeliciteerd met je huwelijk’ mailtjes ![]()
Dit is dus waarschijnlijk waarom op mijn werk iedereen een mailadres krijgt met je eigen achternaam. Maakt niet uit of je getrouwd bent of niet. Ik snap het idee wel, zeker tegenwoordig. Maar mijn achternaam is een beetje lomp en boers en die van mijn man juist heel mooi vind ik. Zo jammer dat alles dan nog steeds verstuurd en ondertekend wordt met mijn eigen naam.
Niet laat maar ik zag op Netflix ‘Love Con Revenge’ langskomen en ik dacht ah weer zo’n Spaanstalige soap ofzo maar nu met semi Engelse naam, ¿Love con Revenge ![]()
Maar con is dus bedrog en het gaat over die Tinder swindler
Hahahahaha ik dacht preciés hetzelfde. Ik dacht ook al heh liefde met wraak???
Hahaha ik kom er ook pas achter nu jij dit hier post
vond het ook een vreemde titel.
Dat puppy’s ook melktanden hebben.
De meeste zoogdieren (met wat uitzonderingen) hebben dat!
Ik wist dat eerst ook niet totdat ik een tandje van mijn foster kat vond
(ik heb hem bewaard als een trotse moeder)
Haha ja zeg, ik schrok me dood toen onze (toen) puppy ineens tandjes verloor ![]()
Dat Ben&Jerry’s ijs is verzonnen door twee mannen die Ben…en Jerry… heten
nooit over nagedacht.
En dat D66 in het jaar 1966 is opgericht. Ook nooit over nagedacht.
Vroeger stonden hun foto’s op de bakken, weet niet of dat nog zo is?
Maar Jerry is net opgestapt
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/kritische-oprichter-weg-bij-ben-jerry-s-unilever-maakt-onze-missie-onmogelijk~ba214588/
Ik kwam er dus gister dus achter dat Will.i.am niet Pharrel Williams is wjahaha ![]()
(Waarschijnlijk iets met de puntjes N.E.R.D)
een kruik is maar 2 jaar goed?
die van mij komt uit 2009 en ik kan er geen afscheid van nemen
Zolang je geen kokendheet water gebruikt. Hem altijd met water erin bewaard (ook als je hem niet gebruikt) en regelmatig checkt op scheuren etc. Dan is hij echt wel wat langer houdbaar.
Wel altijd op eigen risico natuurlijk! Je blijft met een zak heel heet water op je lichaam.
van rubber! ik ging het eens opzoeken en zo kan je de houdbaarheid checken:
Elke warmwaterkruik die in het Nederland wordt verkocht, moet een ‘ bloemwiel ‘ op de trechter hebben, dat de productiedatum aangeeft
Het cijfer in het midden van het wiel geeft het jaar aan waarin de kruik is gemaakt. Bijvoorbeeld, als er ’19’ staat, is de kruik in 2019 geproduceerd.
Wtf?!?!
Oh, die van mij komt uit 2015 blijkbaar haha. Is het gevaar dan dat het rubber gaat scheuren ofzo? Of is dit gewoon een “hiermee dekken er ons in tegen claims voor zeldzame ongelukken en overconsumptie schaadt ons bedrijf ook niet dus daarom dit advies”.
Die van mij ziet er nog als nieuw uit, het rubber lijkt totaal niet oud, geen scheurtjes of niks.
Ik denk 90% indekken idd maar op den duur wordt rubber wel droog en scheurt het