Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Dat maquillage een echt woord is ipv een grapje van mijn moeder als ze make up wil zeggen :joy:

7 likes

Dat Mobicepp (de influ die ik alleen van naam ken) zichzelf Mo Bicep noemt en niet Mobi Cep.

17 likes

Ik woon in een een appartement met ramen tot aan de grond. Mijn balkon loopt deels voor de woonkamer en deels voor een slaapkamer. Balkondeur is in de woonkamer. Maar ik kom er net achter dat het kiepraam in de slaapkamer (voor het balkon) ook helemaal open kan als een deur.

Zo dom. Ik woon hier 6 jaar😂. En nu vallen die scharnieren mij aan de zijkant ook pas op

49 likes

Dat ze in de Verenigde Staten letterlijk steden hebben gebouwd in de woestijn. Ik wist wel dat ze woestijnen hadden, en ik zag een beetje de dorpjes zoals in Western films voor me, maar dat was het dan ook wel. Kwam er een maand geleden via instagram pas achter dat het gewoon hele steden zijn. En nu zag ik een filmpje van iemand die cactussen in de tuin had en dat is nu ook wel veel logischer.

4 likes

Las Vegas bijvoorbeeld :smile:

14 likes

Ja maar ik dacht dan ook dat dat een soort attractie was, zoals die Western dorpjes dat in mijn beleving ook waren. Niet dat er gewoon echt steden zijn met wijken en winkelcentra en scholen.

2 likes

Het is ook echt bizar. Dat je een heeeeel droog stuk heb, en dan ineens allemaal prachtige groene tuinen en mooie parken.

5 likes

Ik heb ooit een docu gezien van mensen die in de riolen (?) wonen. Bizarre stad

2 likes

Zou het niet echt wonen willen noemen, dat zijn daklozen die van ellende maar in een rioolbuis overnachten

5 likes

Jemig ik had hier nog nooit van gehoord maar wat heftig. Het doet me ook wel denken aan die plaggenhutten die eind van de negentiende eeuw hier in Nederland waren. Maar goed het is nu op genoeg plekken ook vreselijk met tentjes, wonen in het bos. En dan dat verhaal van die mensen in Den Haag die geld hebben gekregen om een nieuwe tent te kopen. Ellende.

3 likes

Ja heel leip hele woonkamers etc gemaakt!!! En sommige riolen konden ze niet in ivm criminaliteit. Schrok er ook echt van

2 likes

En als je dan zo’n dorpje verlaat zit je meteen in de middle of nowhere zonder cell service helemaal afgelegen, echt een bizar land, of ja, bizarre natuur eigenlijk. Zo fascinerend hoe mensen daar leven.

1 like

Dat je korting kan krijgen bij de ANWB als je allebei lid bent voor pechhulp. Jarenlang geen gebruik gemaakt van partnervoordeel :sob:

1 like

Oef en das echt een flinke korting, rip

1 like

Oke, dit is echt heel random en überhaupt niet belangrijk, maar kwam er zojuist achter dat Prinses Diana pas 20 was toen ze met Charles trouwde en dat ze op haar 21e William kreeg! Wat jong!

12 likes

Ik heb sinds ongeveer een maand een tweeling, en hoewel ik al 4 nichtjes, een neefje en veel vrienden met kinderen heb, kwam ik er pas heel laat achter…

• Dat de lengte van een baby zijn of haar kledingmaat is
  • Hoeveel geluid een baby maakt, ook als hij of zij slaapt :flushed:
  • Dat je een pasgeboren baby niet dagelijks schone kleren aan trekt (vooral omdat je blij bent dat hetgeen wat je ze hebt aangetrokken nog niet ondergespuugt/plast/poept is :sweat_smile:)
  • En in hetzelfde thema: een baby hoeft geen pyjama aan bij het “naar bed gaan”, want die slaapt in feite de hele dag
  • Dat een tuinbroek in minimaat niet handig is, omdat ze dubbele lagen aanmoeten over hun bovenlijfje (mijn baby’s iig wel)
  • Dat sokken bij baby’s nooit goed aan blijven
34 likes

Kruidvat sokjes!! :raised_hands:t3::raised_hands:t3::raised_hands:t3:

9 likes

Haha ja, heel herkenbaar dit. Toen ik zwanger was ook op pyjama’s gezocht in maat 50 en kon ze maar niet vinden🙄

6 likes

Ik heb zelfs een geluidsopname gemaakt en naar m’n kraamhulp gestuurd van “hallo is dit normaal?!”

4 likes

Ja, die van Bambino zijn tot nu toe idd de beste! Ik heb twee kleintjes (geboren met 34 weken met 1500 en ruim 1900 gram) dus al het andere blijft niet om die mini beentjes hangen joh :joy:

3 likes