Ik deed mijn baby altijd een maillot aan. Als het warm genoeg was gewoon maillot en romper en anders onder een broekje. Ben zoveel sokken kwijtgeraakt. :’)
Wel überschattig
Ik snap alleen het tuinbroekjes verhaal niet. In de winter is het een romper, tuinbroek en trui toch? Dat wil toch prima? Mijn kids worden allemaal in tuinbroekjes gewurmd, vanaf een jaar of 2 zijn ze niet handig meer ivm zindelijkheid en daarna weigerden ze allemaal nog een tuinbroek dus die eerste 2 jaar léven ze in die dingen haha
Ja maar nu is een romper + trui te heet en alleen een romper te koud. Dus voor maat 44/50 raad ik persoonlijk geen tuinbroek aan
En bij een tweeling ook niet, 2x zoveel werk haha.
Omg dit ja. Mijn eerste was prematuur en ik weet niet hoe vaak ik filmpjes aan de kinderarts heb laten zien met ‘is dit normaal?’
Dacht overigens ook dat het typisch prematuren was maar mijn tweede (a term) deed het ook haha
Ja hier ook (rand)prematuur!
Nou toch echt alleen als er drukkers bij de benen zitten want noway dat ik bij iedere vieze luier heel die broek naar beneden wil doen inclusief bandjes die onder de rug door gewurmd moeten worden.
Die van ons klonk ook als een varken of een opa soms. Heel bizarre vaak dierlijke geluiden.
Ook aan arts gevraagd, maar was inderdaad normaal. Geen prematuur overigens.
Kut, my tuinbroek days are over
Misschien heb jij leukere kinderen😜
Ik kom er nu pas achter (2 weken voordat we op vakantie gaan naar Nederland), dat we precies nog in Amsterdam zijn met de Sail Parade op 20 augustus!
Ben helemaal blij! Heb zulke leuke jeugdherinneringen aan de sail!
Ga je kijken of meevaren? Ik ga voor het eerst dit jaar meevaren, ben zo benieuwd!
We zijn van plan om alleen te kijken! Zit alleen nog te denken waar het leukst is om te gaan staan, en waar het ook goed te doen is met een tweejarige die mee is. Kan me van vroeger herinneren dat we in Amsterdam Noord hebben gekeken naar de aankomst van alle schepen, maar kan me helaas niet meer herinneren waar we toen precies stonden. We hadden in ieder geval een prachtig uitzicht.
Inmiddels ben ik al 13 jaar weg uit Amsterdam en zover ik heb meegekregen is er zo veel verbouwd in Amsterdam noord, dat ik geen idee meer heb waar ik nog zou kunnen gaan staan.
Mocht er hier nog iemand tips, zijn ze van harte welkom.
Hoe lekker het is om brood in olijfolie met zout te dopen.
Vergeet de peper niet