De meeste zoogdieren (met wat uitzonderingen) hebben dat!
Ik wist dat eerst ook niet totdat ik een tandje van mijn foster kat vond (ik heb hem bewaard als een trotse moeder)
De meeste zoogdieren (met wat uitzonderingen) hebben dat!
Ik wist dat eerst ook niet totdat ik een tandje van mijn foster kat vond (ik heb hem bewaard als een trotse moeder)
Haha ja zeg, ik schrok me dood toen onze (toen) puppy ineens tandjes verloor
Dat Ben&Jerry’s ijs is verzonnen door twee mannen die Ben…en Jerry… heten nooit over nagedacht.
En dat D66 in het jaar 1966 is opgericht. Ook nooit over nagedacht.
Vroeger stonden hun foto’s op de bakken, weet niet of dat nog zo is?
Maar Jerry is net opgestapt
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/kritische-oprichter-weg-bij-ben-jerry-s-unilever-maakt-onze-missie-onmogelijk~ba214588/
Ik kwam er dus gister dus achter dat Will.i.am niet Pharrel Williams is wjahaha
(Waarschijnlijk iets met de puntjes N.E.R.D)
een kruik is maar 2 jaar goed?
die van mij komt uit 2009 en ik kan er geen afscheid van nemen
Zo’n ijzeren of zo eentje van rubber? Vertel ons meer
Zolang je geen kokendheet water gebruikt. Hem altijd met water erin bewaard (ook als je hem niet gebruikt) en regelmatig checkt op scheuren etc. Dan is hij echt wel wat langer houdbaar.
Wel altijd op eigen risico natuurlijk! Je blijft met een zak heel heet water op je lichaam.
van rubber! ik ging het eens opzoeken en zo kan je de houdbaarheid checken:
Elke warmwaterkruik die in het Nederland wordt verkocht, moet een ‘ bloemwiel ‘ op de trechter hebben, dat de productiedatum aangeeft
Het cijfer in het midden van het wiel geeft het jaar aan waarin de kruik is gemaakt. Bijvoorbeeld, als er ’19’ staat, is de kruik in 2019 geproduceerd.
Oh dat meen je
Ik zal eens kijken dan, dankje!
Wtf?!?!
Oh, die van mij komt uit 2015 blijkbaar haha. Is het gevaar dan dat het rubber gaat scheuren ofzo? Of is dit gewoon een “hiermee dekken er ons in tegen claims voor zeldzame ongelukken en overconsumptie schaadt ons bedrijf ook niet dus daarom dit advies”.
Die van mij ziet er nog als nieuw uit, het rubber lijkt totaal niet oud, geen scheurtjes of niks.
Ik denk 90% indekken idd maar op den duur wordt rubber wel droog en scheurt het
Omg ik gebruik de kruik nog die ik als baby had. Die is dus 32 jaar oud. Ik ga hem meteen weggooien
Ik heb nog een oude die van mijn oma geweest is
They can pry it from my burned blistered hands
Ik durf echt geen waterkruik meer gebruiken ook niet met niet-kokend water erin maar alleen met heet water erin. Toch te vaak gelezen dat die -ook bij goed gebruik- kunnen lekken en dat mensen er brandwonden aan overhouden.
Ik heb sinds een paar jaar deze, dat is met moor erin (een soort modder) die je op kunt warmen in de magnetron. Vind ik ook weer fijner dan kersenpitjes.
Ik ook niet. Geen van rubber maar ook niet die rvs gevallen met draaidop. Toch te bang dat de dop niet goed vastzit, het geheel gaat lekken of scheurt. Ik snap al helemaal niet hoe mensen een kruik in bed bij hun baby durven te leggen :o (Of is het advies om alleen het bedje op te warmen vóór de baby erin ligt?)
Ik gebruik zo’n zak met chemisch spul dat je even in net gekookt water moet leggen en dan in een hoes op je lichaam of in bed kan leggen.
Een pittenzak blijft mij niet lang heet genoeg, maar zo’n zak wel.
Wow ik kende dit helemaal niet. Blijft dit lang warm?
Ik had een elektrische kruik met water erin en die was heel fijn, maar laadde uiteindelijk niet meer op. Ik ben nu opzoek naar iets nieuws, maar weet nog niet wat. Ik mocht ook even de Stoov Homey³ lenen van een vriendin, maar vond dat niks. Heel licht? Ik vind het gewicht van een kruik ook wel fijn en dan blijft het ook beter liggen. Met moor erin klinkt wel als een lekker gewichtje haha