Ik had een elektrische kruik en vond die zooooo fijn. Tot ie tijdens het opladen ontplofte. Nou was dit wel in China en daar hebben ze wel matige veiligheidsnormen, maar alles wat hier in de winkel ligt komt daar ook vandaan. Dus ik durf het niet meer aan. Hij was wel mega cute, met een hele schattige hoes er om heen. Echt een geweldig ding (tot de ontploffing dan).
Oh man, ontploft ook echt Heb je al een vervanger of ben je ook nog opzoek?
Ja het blijft vrij lang warm en als het afgekoeld is is het niet koud zoals water wanneer het afkoelt. En het heeft ook best een lekke gewichtje!
Dit was 10 jaar geleden. Ik kende die oplaad kruiken toen nog helemaal niet, had em cadeau gekregen. Ik heb nooit een vervanger gekocht. Een normale kruik vind ik altijd gedoe (jaja em vullen stelt niets voor, maar ik vind alles gedoe). Dut was zo chill dat je em gewoon kon opladen. Maar nu ben ik bang voor oplaadkruiken.
Hahaha deze is echt te genant maar ik ga het toch zeggen Ik kwam er vandaag achter dat Amerika (of ja Alaska) heel dichtbij Rusland ligt
(wist wel dat het eerst van de Russen was maar daarmee viel nooit een kwartje
)
Ik vind dit echt een geniale meetgraad (edit: graadmeter lol ik laat het staan want hilarisch)
Hoe krijgen we dit geregeld??
Kan hij ook echt goed heet worden? Ik hou dus van hete kruiken met haast kokend water erin (oeps) en als dat met deze ook kan zou wel top zijn!
Ja je kunt hem zo heet maken als je wil! Gewoon langer in de magnetron doen.
Ja klopt, maar die vind ik heel licht en bol voelen. Niet zo lekker als een kruik met water erin
Ik heb dus van die zakken en daarbij zit een soort band met klittenband waar ik hem in kan doen. Lidl verkocht ze eerst in verschillende varianten: een dunne lange band en idem zak voor je nek, een vierkante voor je rug en ik heb een soort rechthoek die ik makkelijk om mijn buik kan doen maar ik leg hem ook wel eens op mijn schouder.
Ik vind dat gewicht ook lekker, ik weet precies wat je bedoelt. Deze zak vind ik dan nog lekkerder omdat een RVS fles niet lekker op mijn buik bleef liggen.
Oh dat klinkt goed! Weet je misschien hoe dat heet zodat ik erop kan zoeken? En is het elektrisch of moet het in de magnetron zoals die zakken die ZusjevanJoost noemde ?
Magnetron of een pan met net gekookt water!
Ik heb hem erbij gepakt en het " merk " is Sensiplast. Met de zoektermen " sensiplast hot brace " zie je bij afbeeldingen de producten! Ik denk dat de Amazons en bol.coms zulke dingen wel verkopen
Bedankt voor het kijken! Ik ga eens opzoek
Ik kwam er van de week trouwens ook achter dat het ‘toasted skin syndrome’ bestaat. Nu we het toch over kruiken hebben Gelukkig nooit last van gehad
Me
In de zomer kan het wegtrekken om in de herfst weer te verschijnen…
Oh het heeft een naam! Dat heb ik wel eens na gebruik van mijn kruik. Trekt bij mij wel elke keer heel snel weg.
Oh kut, ik had dit ook toen ik afgelopen winter iedere nacht met een hete kruik sliep.
Ik kende het ook niet maar toen een paar jaar geleden de energiemarkt door het dak ging las ik in de krant dat kachelbenen weer meer voor kwamen. Was ik toen ook wel verbaasd over.
Ik heb uiteindelijk een rond moorkussen besteld, die past goed in de magnetron zonder te vouwen. Ik heb hem net getest en hij geeft goed warmte af en het gewicht voelt lekker aan. Bedankt voor de tip! Ik ben benieuwd hoe lang die precies warm blijft, maar ik vind het nu al fijn