Minder zwaar qua ingrediënten?
Ik ging googlen, en er zijn wel artikelen met een hoop geblabla (claims) over het verschil. Maar volgens mij is het vooral marketing.
Ja ik snap het ook nog niet helemaal, maar van wat ik ervan begrijp is het idd zo dat crèmespoeling het haar alleen iets zachter/gladder maakt en dat conditioner echt veel meer voedende ingrediënten heeft.
Ik dacht ook altijd dat conditioner gewoon de Engelse vertaling van crèmespoeling is en dat het allebei precies hetzelfde betekent. Op Google lees ik meerdere mogelijke vertalingen.
Ach, het blijft wel een beetje vaag ![]()
Maar hoe noem je cremespoeling dan in het engels?
Als er echt een verschil zou zijn, zou je dat toch ook in het Engels hebben lijkt me.
Het woord " vloerduif" betekent hoer of prostituee. Ik kwam het toevallig in een boek tegen.
Neee wat een vreselijk woord! Ik kwam laatst achter een veel lievere versie: straatmadeliefje
Oef, zo noemde mijn ouders me vroeger wel eens als ik met vrienden op straat hing. Hoop dat ze die betekenis niet kende ![]()
Dat er niet allemaal oma’s zitten in het oma topic
Doet me denken aan dat topic op egf wat over breien (?) ging maar eigenlijk over sekschat werk ging
omg memory unlocked
Vond dat topic echt heeeerlijk om te lezen haha.
Hoe weet je dat nou zeker?
Ik kijk nu die documentaire Ademnood en kom er nu achter dat Babette van Veen (Linda gtst) de dochter van Herman van Veen is. Echt nooit die link gelegd
Ik keek een film uit 1999 en daar zat het nummer ‘make you feel my love in’ van niet Adele maar Bob Dylan in. Dat de versie van Adèle dus een cover is
EN er is ook nog een 1997 versie van Billy Joel ik denk dat ik die heb gehoord in de film
In deze context kwam ik er een paar dagen geleden op dat het nummer Ghetto Superstar (hit uit eind jaren 90) gebaseerd is op Islands in the Stream. Heb heel lang gedacht waarom komt Islands in the Stream me zo bekend voor ![]()
![]()
Haha nu je dit zo zegt zijn dit inderdaad gewoon dezelfde nummers maar dan in een verschillende sub-cultuur
Ik dacht als kind altijd dat een Kiss & Ride een plek was waar hoeren stonden, dus letterlijk zoenen en in de auto rijden.
Totdat iemand mij vertelde me bij de Kiss & Ride af te zetten en ik besefte dat het dus iets heel anders was.
Vind dit nog steeds zo grappig en snap de verwarring ook wel ![]()
Wat een goede post om mee terug te komen😂
Hahaha dit is zo grappig
Hahahaha dit heb ik ook gedacht! Vooral omdat je vroeger achter het centraal station in Amsterdam ook een kiss en ride had en er was mij verteld dat daar ‘de heroinehoeren’ stonden (ik had zo’n typische snor-accent-grote bek oom die agent was in A’dam) dus kiss&ride = afwerkplek
Haha, die heeft iedereen ook echt hè
? Die van mij was in Rotterdam, maar verder idd precies dit. En nog steeds weet hij alles beter. Maar hij is stiekem ook wel heel lief (de uitzondering op de ACAB-regel
)