Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Naar aanleiding van het gesprek tussen jou en @pastelzwart ben ik wel heel benieuwd geworden. Het lijkt me een goed cadeau voor een koukleumvriendin. Alleen ik lees in de reviews dat de meeste mensen enthousiast zijn, maar rond de 30 procent alsnog reviews over dat het na niet al te veel keren gebruik alsnog kapot is gegaan (gescheurd bij de naad of een scheur er gewoon doorheen). Ook bij die van Axion. Maar bij jullie bevallen ze nog steeds?

2 likes

https://www.amazon.nl/dp/B097F443XX/?psc=1&ref_=list_c_wl_ys_dp_ii

Ik heb deze! Bevalt goed, past makkelijk in de magnetron zonder te vouwen en wordt lekker warm/heet. Hij blijft ook wel lang heet vind ik! Ik merk nog niets van scheuren of iets dergelijks, maar ik heb hem ook nog niet super lang.

3 likes

Dank! Op amazon hebben ze meer reviews dan op bol, daar heeft die van ZusjevanJoost ook reviews met niet zulke positieve dingen. Maar ik ga het maar gewoon kopen denk ik!

1 like

Ik heb dus deze

https://www.bol.com/nl/nl/p/axion-moor-warmtekussen-28x38-cm-natuur-moor-vulling-relax-slapen-zachte-vulling/9300000117323785/

voor mijn dochter en ze heeft het 2 winters gebruikt tot nu toe (deze nog niet want het is nog niet zo koud)

En hij is nog helemaal als hoe hij was, dus het bevalt goed!

3 likes

Klinkt echt top, dat het zich vormt naar je lichaam, langer warm blijft, uberhaupt niet tot te koud afkoelt en ook nog eens in de zomer kan gebruiken om te koelen. Goeie forumtip :slight_smile:

1 like

Dat het: bad shit crazy is en niet bat shit crazy.
Hahahhaa ik dacht altijd gewoon vleermuis poep is ook vast wel gek.

5 likes

Neeee het is toch wel batshit? Ik heb het even gegoogeld en het staat ook zo in het woordenboek.

9 likes

Oh hahaha dan typte ene vriendin van me het net fout. Ik voelde me helemaal een uilskuiken maar het valt mee dan.

6 likes

Dat crèmespoeling en conditioner blijkbaar niet hetzelfde zijn. Kwam ik laatst pas achter toen een kapster dat tegen me zei.

Sorry wat?! Wat is het verschil dan?

1 like

Hoe zou het dan in het Engels heten als het niet hetzelfde is als conditioner?

3 likes

Minder zwaar qua ingrediënten?

2 likes

Ik ging googlen, en er zijn wel artikelen met een hoop geblabla (claims) over het verschil. Maar volgens mij is het vooral marketing.

4 likes

Ja ik snap het ook nog niet helemaal, maar van wat ik ervan begrijp is het idd zo dat crèmespoeling het haar alleen iets zachter/gladder maakt en dat conditioner echt veel meer voedende ingrediënten heeft.

Ik dacht ook altijd dat conditioner gewoon de Engelse vertaling van crèmespoeling is en dat het allebei precies hetzelfde betekent. Op Google lees ik meerdere mogelijke vertalingen.

Ach, het blijft wel een beetje vaag :sweat_smile:

1 like