Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Zou je al die flauwekul niet uit kunnen zetten op zo’n auto? Mijn Kangoo heeft precies 1 snuf (cruise control) maar die moet je wel eerst activeren anders moet je toch echt zelf gas geven

Op Q music heb je tank-bolle-bingo. Vanochtend ging het daarover, dat je het bonnetje erbij moest pakken. Toen pas viel het kwartje dat het niet tank-bolle-bingo was, maar tank-BONNEN-bingo. Ik ben zo dom.

16 likes

Nee joh, toch ook heel vaak met die reclame op de radio en dan helemaal als je het in de auto hoort dat je denkt Wat?! Heel slecht te verstaan altijd

3 likes

ok boomer

4 likes

Ik moest vandaag best een lang en rottig stuk achteruit rijden. Vond het best goed dat ik dat gewoon enkel op mijn spiegels deed omdat ik geen sensoren, laat staan achteruit-rij camera’s heb :sunglasses:

4 likes

Ha was jij er ook weer

4 likes

Was? Ik ga niet weg hoor.
Al moet ik toegeven dat ik me steeds vaker afvraag wat ik hier nog zit te doen met een bende moekes en boomers.

Nostalgie naar het EGF :pray:

Ik had even niet door in welk topic ik zat dus meteen nadat ik de eerste keer tank bolle bingo las zat ik van binnen: het is TANKBONNENBINGO!!!

2 likes

Haha er is ieder jaar ook een slogan wedstrijd. Dit jaar was er bijv: soms zit het mee, soms zit het tegel

Van een tegel bedrijf. Heb echt hardop zitten lachen.

19 likes

Dat Louis Theroux een ander persoon is dan Marc Dutroux :skull:

26 likes

Hahah ik moest ook continu aan hem denken bij het zien van die naam! En in mijn hoofd was deze man dan ook fout maar kwam er net achter dat hij de documaker is :nerd_face:

3 likes

Ik dacht eerst dat Louis Theroux samen was geweest met Jennifer Aniston, maar dat bleek Justin Theroux te zijn!

8 likes

Volgens Wikipedia zijn ze neven.

2 likes

Ik kom er nu achter dat de vrouw van Jan Smit niet Liza Sips is.

2 likes

En ook niet meer de vrouw van want ze gaan scheiden las ik

3 likes

Haha ja, naar aanleiding daarvan kwam ik erachter uiteraard.

1 like

hahhaha dacht je jarenlang dat die enge pedo doodleuk documentaires aan het maken was? hoe zat dit in elkaar?

10 likes

Haha nou het moge duidelijk zijn dat ik er geen gekeken heb. Ik dacht als ik ergens vluchtig wat voorbij zag komen hooguit: uhm oke controversieel. Nooit veel aandacht aan besteed eigenlijk

2 likes

HAHAHAHAHA

de uitleg maakt het nog grappiger

6 likes