Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Oooo dit dacht ik ook hahahaha

3 likes

Na haar post op insta?:rofl:

3 likes

Haha nee ik ben zo suf ik zag het op Facebook

6 likes

Ik dacht de hele tijd dat het een wielrenner was :see_no_evil::see_no_evil:

2 likes

benin city ligt niet in benin

Dat Sam Claflin ( Me Before You, Hunger Games) en Sam Heughan (Outlander) twee verschillende acteurs zijn.

2 likes

Maar hoe dan? :open_mouth:

2 likes

Ze lijken op elkaar? Ik kijk voor het eerst outlander en halverwege aflevering 9 zoek ik hem op en zie ineens dat young Jamie niet in hunger games heeft gezeten. Dacht eerst ook dat zijn funny accent gewoon een engels accent ding was maar nee.

4 likes

Niche en dom, maar ik eet graag Indomie mi Goreng noodles en daarbij zitten naast twee poeders ook twee vloeibare dingen in zakjes, soort oliemix en ketjap. Anyway die poederzakjes scheur je gewoon in, geen probleem. Die vloeibare kan je (of ik iig) niet goed van boven opscheuren dus ik knip ze altijd open met een schaar alleen zit er dan ALTIJD ketjap en een beetje olie op mn schaar en moet ik m wassen en gezeik.

Kom ik er net na al die jaren achter dat je de twee vloeibare zakjes van elkaar kan scheuren en dan scheur je de zijkant zo open en dan heb je geen schaar nodig én de oliemix die soms niet goed mixt kan er dan in z’n geheel uit.

Niet mijn foto en onduidelijk, maar dit dus

Maakte me zo blij vandaag omg, wss voor niemand boeiend maar mocht iemand deze niche ergernis delen; er is een oplossing!

25 likes

Er zijn nog twee levende actrices van The Wizard of Oz waarvan een die 107 jaar oud is :exploding_head:

4 likes

De actrice die Dr. Mel King speelt in The Pitt is de dochter van Bryan Cranston

11 likes

En Digby (de zwerver) is Skinny Pete van Breaking Bad

5 likes

De actrices die dr McKay en dr Santos spelen zijn ook nepo baby’s 🫣

4 likes

Ik vind dit een beetje zuur/gemeen. Het zijn toch alle 3 gewoon goeie actrices?

3 likes

Nu we toch The Pitt funfacts aan het delen zijn, ik kwam nog 2 leuke tegen, als je seizoen 2 hebt gezien (zijn geen echte spoilers maar toch even zo):

The Pitt seizoen 2
  • Het meisje dat haar oog had dicht gelijmd met secondelijm ipv wimperlijm is in het echt de vriendin van Dr. Langdon
  • Het meisje dat steeds knalrood verbrand rondliep op de achtergrond (en volgens mij 1 zin tekst had) kreeg voor deze rol $1200 per dag en ze heeft 7 dagen gefilmd. Goeie deal wel om je 7x helemaal rood te laten spraypainten haha.
20 likes

Dan heb ik er nog 1:

De vrouw van Robby(Noah wyle) zat er ook in. De vrouw die zoveel kurkuma at en geel zag is in het echt zijn vrouw dus.

12 likes

Sorry ik vind het heel grappig dat je dat gemeen vindt, alsof zij het zullen lezen. Ik zeg toch niks over of ze goed zijn of niet verder.

6 likes

Dat die busjes met “Noot, voor het hele koor” niet bedoeld zijn om koorleden rond te brengen.

8 likes

“die” busjes?

1 like

is misschien alleen in regio Den Haag? (weet dat ze de WMO vervoer-aanbesteding hier hebben)

5 likes