Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Wel benieuwd naar de playlist nu!

1 like

Ik wilde dit posten, maar Günther is dus ook niet eens Duits?!

17821944680583335879365048700210

7 likes

2004 – 2009 chart hits met oa

Peter Fox – “Haus am See”
Sportfreunde Stiller – “Ich Roque”
Madsen – “Die Perfektion”
Beatsteaks – “I Don’t Care as Long as You Sing”
Tokio Hotel – “Durch den Monsun”
Wir sind Helden – “Nur ein Wort”
Xavier Naidoo – “Dieser Weg”
Texas Lightning – “No No Never”
Sportfreunde Stiller – “'54, '74, '90, 2006”
Wir sind Helden – “Denkmal”
Rosenstolz – “Ich bin ich (Wir sind wir)”
Cascada – “Everytime We Touch”
Wir sind Helden – “Kaputt”
Die Ärzte – “Junge”
Madsen – “Liebeslied”
Sportfreunde Stiller – “Alles Roger”
Peter Fox – “Alles neu”
Rosenstolz – “Gib mir Sonne”

7 likes

Dat Peter Andre niet uit België komt. Geen idee waarom ik dat dacht.

1 like

Hahahaha ik hoor nu Peter André uitgesproken in het Belgisch in m’n hoofd en het is echt heel grappig :joy:

12 likes

Hahaha ik vind OneRepublic hier ook wel heel leuk tussen :grin:

Goeie reminder om Peter Fox weer eens op te zetten!

4 likes

Ik blijf maar lachen om “Deutsche Bangers”

5 likes

:laughing::laughing::laughing:

2 likes

Allez mysterious girlll move your body close to mine

5 likes

En @Lulu_danger ja looove Peter Fox. En Seeed die ooit in 40 graden op Sziget gezien, maarja niet dansen lukt niet :sweat_smile:

3 likes

Ik dacht altijd dat Italië enkel een vakantieland was waar je met het vliegtuig heen kon. Toen een vriendin op ons 14e met de auto er heen ging snapte ik echt niet hoe dat kon en dan namen ze vast heel veel dagen voor de reis (was ook wel zo). Ik dacht echt dat het nog veel verder dan Spanje of Portugal was.

4 likes

Ik kwam er een paar weken geleden achter dat Haaland geen nederlander is.

4 likes

Maar je komt hier nu pas achter? Op een kaart zie je toch dat het dichterbij is dan Spanje etc.

Italia kan als nog een flink stuk zijn natuurlijk. Voor mijn familie was het ook te ver geloof ik

3 likes

Hahahaha dat dacht ik ook! Ik heb geen verstand van voetbal en het intrresseert mij niet. Mijn zoon en vriend hadden het wel eens over hem en via een youtubefilmpje kwam ik er achter dat het niet zo was hahaha

1 like

Nee ik heb er niet meer zoveel over nagedacht sinds m’n 15e. Maar mijn topografische kennis en inschattingsvermogen van tijdsduur icm afstand zijn beide niet heel sterk.

2 likes

Fair! Mijn inschattingsvermogen mbt tijd/afstand is ook niet best hoor

2 likes

Nederlanders die naar Italië rijden, blijven meestal ook in het noorden hangen.

Wij zijn vorig jaar vanuit Wenen naar Italië gereden - Ancona/Regio Marken/ Regio Umbrië. Voor dezelfde afstand die iemand uit Amsterdam naar het Gardameer aflegt, zit je vanuit Wenen al in Rome.

3 likes

Ik kom er net achter dat een reis editie van een spel niet bedoeld is om tijdens de reis te spelen, maar op locatie. Ik heb echt heel vaak gedacht aan hoe onhandig een reis editie van bijvoorbeeld dammen is, in de auto. Nooit bedacht dat je dat niet daadwerkelijk in de auto hoort te spelen.

36 likes

Oh goed dat je het zegt, ik dacht ook dat het voor in de auto was!

1 like

In mijn hoofd heb je hier wel 2 varianten van. 1 voor echt onderweg, dat zijn van die varianten met magneten en ingebouwde dobbelstenen zoals dit:
image

en je hebt nog gewoon de makkelijk voor op reis (locatie), vaak gewoon heel klein zoals dit:

13 likes