Mijn kinderen hebben dit op school geleerd, gewoon regulier basisonderwijs. Zal wel per methode verschillen ![]()
Ik weet best wel wat van voetbal en het interesseert me vaak ook best wel, maar ik kwam er vandaag pas achter dat het WK niet alleen in Amerika is, maar ook in Mexico en Canada, hahaha huh echt heeelemaal gemist.
Ik wist het ook niet tot vandaag! ![]()
Andersom kwam ik er vandaag pas achter dat het blijkbaar in Amerika is
alleen omdat ik een email van mijn werk kreeg dat er mogelijk op sommige dagen langere reistijd naar werk kan zijn doordat er dan wedstrijden gespeeld worden.
Echt jammer van die mail, had het ergens wel lachen gevonden als je ineens random een soort Oranje parade voorbij zag komen.
Ik weet niet of ik mezelf nog met goed fatsoen een taalkundige kan noemen haha maar ik denk dat het in het geval van Feyenoord geen svarabhaktivocaal is omdat je de ‘e’ wel schrijft? Dan zou ‘Feynoord’ zeggen eerder syncope zijn
Dank je! Haha, waar ik pas heel laat achter kwam: dat je Feyenoord met een e schrijft.
Dat Michael Bublé Canadees is
Dat OneRepublic helemaal niet Duits is. Toen Apologize uitkwam woonde ik in Duitsland en daar werd het gebruikt als soundtrack van een film, met de acteurs in de clip en nam ik aan dat ze Duits zijn. Ik luister verder niet echt naar ze, maar had het nummer toegevoegd aan een Deutsche Bangers playlist waarna iemand me erop wees dat ze dus helemaal niet Duits zijn.
Haha OneRepublic in de Deutsche Bangers playlist maakt dit verhaal wel echt af😅
Wel benieuwd naar de playlist nu!
Ik wilde dit posten, maar Günther is dus ook niet eens Duits?!

2004 – 2009 chart hits met oa
Peter Fox – “Haus am See”
Sportfreunde Stiller – “Ich Roque”
Madsen – “Die Perfektion”
Beatsteaks – “I Don’t Care as Long as You Sing”
Tokio Hotel – “Durch den Monsun”
Wir sind Helden – “Nur ein Wort”
Xavier Naidoo – “Dieser Weg”
Texas Lightning – “No No Never”
Sportfreunde Stiller – “'54, '74, '90, 2006”
Wir sind Helden – “Denkmal”
Rosenstolz – “Ich bin ich (Wir sind wir)”
Cascada – “Everytime We Touch”
Wir sind Helden – “Kaputt”
Die Ärzte – “Junge”
Madsen – “Liebeslied”
Sportfreunde Stiller – “Alles Roger”
Peter Fox – “Alles neu”
Rosenstolz – “Gib mir Sonne”
Dat Peter Andre niet uit België komt. Geen idee waarom ik dat dacht.
Hahahaha ik hoor nu Peter André uitgesproken in het Belgisch in m’n hoofd en het is echt heel grappig ![]()
Hahaha ik vind OneRepublic hier ook wel heel leuk tussen ![]()
Goeie reminder om Peter Fox weer eens op te zetten!
Ik blijf maar lachen om “Deutsche Bangers”
![]()
![]()
![]()
Allez mysterious girlll move your body close to mine
En @Lulu_danger ja looove Peter Fox. En Seeed die ooit in 40 graden op Sziget gezien, maarja niet dansen lukt niet ![]()