Lindsay Lohan altijd met een cokeneus photoshoppen toch? En de man van Jessica alba was altijd Cashole warren. Waarom las ik dit vroeger?
Sperma en penissen op vrouwen hun gezicht tekenen. Zeer problematisch
Ja drie kinderen en hij is de enige ouder (via draagmoeder). Ik las dat hij zijn zoon zo “heteroseksueel” mogelijk opvoedt (wat je daar dan ook onder verstaat). Hij mag ook niet op dansles, omdat hij vreest dat zijn zoon anders eerder homo wordt.
Überhaupt vreselijk deze man, triest dat deze man zo over (zijn eigen) homoseksualiteit denkt en dat op zijn kinderen overbrengt. Sowieso al triest dat hij kinderen heeft die dit moeten meemaken.
ik dacht dat zij juist ruzie hadden? maar goed gaga is ook verre van het revolutionaire icoon dat ze ooit leek
pffff wat verwacht je ook
De foto’s werken niet meer, maar ‘onze’ Anouk met hem in Hollywood. Hij was random fan van haar en toen kwam zij daarheen om hem te ontmoeten
Door het overlijden van Jerney Kaagman kom ik er dus net achter dat Scooter het refrein van Earth & Fire’s “Weekend” heeft gejoept ![]()
Dat Lutjebroek een bestaand dorp
Is waar mensen wonen
Haha ja het klinkt ook echt als een dorp wat alleen in de Donald Duck bestaat.
Het bestaan van De Bondgenoten. Ik kijk het nu maar snap er echt geen reet van.
Come over to the dark side!! In het reality tv topic gaat het erover. Ik ben benieuwd wat je nog niet snapt
Ik snap het hele concept niet haha. Ik werd idd nieuwsgierig door de berichten van @Maurice, verwachtte een soort verleiders-programma maar zat toen heel lang naar een saai balspel te kijken? En die mensen zitten daar al maanden in en zijn tegelijk ook TikTokkers? En we kennen het thuisfront ook? Ik heb echt de John de Mol 3.0 afslag gemist helaas
Over een paar dagen begint een nieuwe ronde, da’s het makkelijkst instromen
het is een soort big brother on crack met bondjes/teams en elke maand wint er iemand een ton.
Duurde even voor ik doorhad dat er geen hondenspel show is maar zou me niet hebben verbaasd ![]()
Is er ook een manier om dit te kijken en die SBS reclames te skippen?
Hahaha shit, bontjes! Eh nee da’s enige nadeel… Kijk is echt een kut app.
Dat de afkorting jk voor just kidding staat en niet voor joke
Ik ontdekte heel laat dat Erika Terpstra en Annemarie Jorritsma niet dezelfde mensen zijn.
Dat zou wel kunnen. Ik vind het ook dezelfde mensen.
En allebei politiek actief.