Wat dacht je van het rtl nieuws en nos journaal
Dus toch! Ik dacht dat laatst al, keek dat toevallig een keer en zag dat de barkrukken helemaal geen schaduw op de grond hadden, het zag er in ieder geval niet uit of ze echt op de grond stonden. Maar dit verklaart het haha
Nee de schermen niet toch?
Rtl nieuws ook?
Lijkt me zo sfeerloos om in te werken, zo’n greenscreen decor!
Oh maar dit ziet er echt nog wel beter uit dan bij Shownieuws
Dat bij een nieuwe verpakking beschuit zo’n lipje zit waardoor je in 1 simpele beweging gewoon de verpakking kan openen.
Ben benieuwd hoe die simpele beweging dan moet zijn want bij mij knapt het altijd halverwege af. Kan ik alsnog dat hele ding los scheuren.
Dat je op je iPhone agenda de weeknummers zichtbaar kan maken. Ik heb geen papieren agenda, dus ik had geen flauw idee welke week we inzaten. En op het werk vliegen de weeknummers om je oren.
Hoe??
Instellingen>Agenda>Weeknummers aanvinken. Als je je agenda dan per maand bekijkt staan de weeknummers erbij.
topper
Dat er lekkere sherry bestaat. Heb er nou een geproefd met de veelbelovende naam Nectar en zowaar, lekker.
Jaaa die is lekker inderdaad, ook bij kaas
Dat de familie Von Trapp echt heeft bestaan en dat The Sound of Music dus gebaseerd is op een waargebeurd verhaal.
Bizar hè! Ik heb er ooit eens een boek over gelezen en het is echt zo raar om te bedenken dat we dus een kern van waarheid in zit. Al is heel veel fictief en geromantiseerd of course.
Ik blijf het ook grappig vinden dat de acteur die von Trapp speelde dit de meest saaie rol vond die hij ooit had gespeeld. En met die rol is die het bekendste geworden.
Haha, zie hem hier ook al helemaal denken: ’ pfff, zie me hier staan met mijn gitaartje en die koters om me heen Edelweiss te zingen. Woohoo, wat is het acteursleven mooi"
Ik ben er vandaag achter gekomen ( of ik besefte mij dat vandaag pas) dat het logo van Target ( USA) dus ook daadwerkelijk zo’n schietschijf is
Haha! En het hondje wat de mascotte is heet Bullseye!