Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Wat dacht je van het rtl nieuws en nos journaal

1 like

Dus toch! Ik dacht dat laatst al, keek dat toevallig een keer en zag dat de barkrukken helemaal geen schaduw op de grond hadden, het zag er in ieder geval niet uit of ze echt op de grond stonden. Maar dit verklaart het haha

2 likes

Nee de schermen niet toch?

2 likes

Rtl nieuws ook? :scream:

Lijkt me zo sfeerloos om in te werken, zo’n greenscreen decor!

2 likes

Heel veel programma’s gebruiken green screens

4 likes

Oh maar dit ziet er echt nog wel beter uit dan bij Shownieuws

Dat bij een nieuwe verpakking beschuit zo’n lipje zit waardoor je in 1 simpele beweging gewoon de verpakking kan openen.

3 likes

Ben benieuwd hoe die simpele beweging dan moet zijn want bij mij knapt het altijd halverwege af. Kan ik alsnog dat hele ding los scheuren.

3 likes

Dat je op je iPhone agenda de weeknummers zichtbaar kan maken. Ik heb geen papieren agenda, dus ik had geen flauw idee welke week we inzaten. En op het werk vliegen de weeknummers om je oren.

3 likes

Hoe??

Instellingen>Agenda>Weeknummers aanvinken. Als je je agenda dan per maand bekijkt staan de weeknummers erbij.

21 likes

topper

3 likes

Dat er lekkere sherry bestaat. Heb er nou een geproefd met de veelbelovende naam Nectar en zowaar, lekker.

4 likes

Jaaa die is lekker inderdaad, ook bij kaas :drooling_face:

1 like

Dat de familie Von Trapp echt heeft bestaan en dat The Sound of Music dus gebaseerd is op een waargebeurd verhaal.

5 likes

Bizar hè! Ik heb er ooit eens een boek over gelezen en het is echt zo raar om te bedenken dat we dus een kern van waarheid in zit. Al is heel veel fictief en geromantiseerd of course.

Ik blijf het ook grappig vinden dat de acteur die von Trapp speelde dit de meest saaie rol vond die hij ooit had gespeeld. En met die rol is die het bekendste geworden.

3 likes

Haha, zie hem hier ook al helemaal denken: ’ pfff, zie me hier staan met mijn gitaartje en die koters om me heen Edelweiss te zingen. Woohoo, wat is het acteursleven mooi"

10 likes

Ik ben er vandaag achter gekomen ( of ik besefte mij dat vandaag pas) dat het logo van Target ( USA) dus ook daadwerkelijk zo’n schietschijf is :flushed:

4 likes

Haha! En het hondje wat de mascotte is heet Bullseye!

1 like

Ohh die is ook met Pedro Ximenez druiven zie ik! Heb ook ooit deze gehad, is wat duurder, maar ook zo lekker:

2 likes