Ik zag in oudere topics vaak reacties van een forummer genaamd @anon met een reeks cijfers erachter. Maar zojuist valt het kwartje, volgens mij is dat een soort plaatsvervangende gebruikersnaam die posts krijgen als een profiel verwijderd wordt want ik zie er nu ineens met allemaal verschillende cijfers haha
@anon: het diepe en onderliggende forum. Waar er eentje ging, gingen ze allemaal
Zelfde geldt voor t woord: danet. Maar mis een normaal Nederlands woord ervoor, dus blijf ik t gebruiken.
Is dat niet zo-even?
Daarstraks of daarnet zou dan een correcte vervanger zijn!
Gewoon daarnet dan toch?
Dat je je opgeslagen posts op Instagram in mappen kunt verdelen! Als je wat langer op het bookmark-logo klikt, verschijnt daar een optie voor. (Natuurlijk ben ik er pas achtergekomen nadat ik vorige week eindelijk besloot bijna al mijn opgeslagen elementen te verwijderen. )
Heerlijk, orde!
zo ik luister nu naar every breathe you take van de police en ik zong altijd I’m gonna por her eggs, wat moet zijn how my poor heart aches, ja.
Dat de bald eagle, het symbool van Amerika, helemaal niet het geluid maakt wat je vaak hoort in films enzo.
Dat geluid is eigenlijk van een red tailed hawk. Dit omdat de bald eagle niet cool genoeg klonk
Vs
Wat grappig nooit geweten of over nagedacht. Die bald eagle is idd niet erg indrukwekkend haha
Hehe dit is net als dat wanneer je een hele grote gespierde man voor je ziet en die dan een piepstem heeft ipv een zware lage stem.
Aaaahw zo cute geluid
Hah.hah.hah.ha wat een truttig piepje
Dat Goede Vrijdag geen officiële vrije dag is??? LOL. Maar guess wie er vandaag lekker vrij dacht te zijn, geen uren heeft opgenomen en nu dus illegaal niet zit te werken. Was ik echt heilig van overtuigd, tot nu wel altijd vrij gehad op vorige banen volgens mij? Ik had mezelf al helemaal rijk gerekend. Mijn leidinggevende heeft er ook niks over gezegd bij mijn aanvraag? Haha. Lekker dan, kan ik alsnog die uren gaan inleveren.
Haha echt zo stom hè. Yet another deception in het volwassen bestaan.
Hahah ahww, hoe kwam je erachter? Werd je gebeld?
Ik had het omgekeerde, kwam om kwart voor 9 op kantoor en ik was de eerste. Dacht echt, huh, heb ik een vrije dag gemist?
Ja snap ik ook niks van, ik roep al weken dat ik deze week maar 2 dagen hoef op te nemen (waaronder niet vandaag dus) zodat ik dan lekker een hele week vrij ben met het paasweekend, en helemaal niemand die er iets over zegt Alleen maar o lekker geniet ervan, haha.
@Max ja omdat het in de app ging over iemands partner die ook dacht dat iedereen vrij was en daar moesten ze allemaal om lachen, hahaha. Maar het valt denk ik niet zo op omdat ik al de hele week vrij ben en niet alleen deze dag. Ik baal eigenlijk wel een beetje dat mijn schamele vrije uren nu nog harder gaan, maarja eigen schuld.
Nee dat is Bevrijdingsdag, dat is 1 keer in de 5 jaar een vrije dag. Goede vrijdag is nooit een officiële vrije dag.
Ja die dan weer wel! Goede vrijdag verschilde bij mij per werkgever