Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Bij ons is goede vrijdag aangewezen als verplichte vrije dag dus mijn werkgever wist het zelf ook niet meer zo goed

Bij mij is het juist soort van andersom: ik was helemaal vergeten dat het maandag Pasen is en we vrij zijn. Had al meerdere meetings ingepland…

@Bunnyslippers de gequote post bevat de weeknummerwijsheid!

I’m with you girl, heb precies dit laatst ook geplaatst in dit topic :confounded:

3 likes

Jup, en daarom moeten ze elk jaar een kalfje krijgen dat direct na de geboorte bij de moeder wordt weggehaald (want “is beter voor kalf en moeder want als ze langer samen mogen zijn krijgen ze alleen maar stress wanneer ze gescheiden worden !!1!” uhhu…) en zelf of hetzelfde bestaan tegemoet gaat of - mocht de stumper een babystiertje zijn - meteen naar de slacht mag. Echt top, de zuivelindustrie. Maar hee als ze geluk hebben mogen ze wel soms grazen!!!

7 likes

Ik werk in de logistiek en er staan containers “van mij” op die boot en ik was ook in de war met het panamakanaal

2 likes

Is ook alleen maar als je een cao hebt, zelfs die eens in de 5 jaar is geen officiële verplichte vrije dag

Dat de nonnen in Vught geen nonnen zijn!!!

11 likes

Dat de nonnen je niet echt meer lesgeven wist ik, maar ik heb net plaatjes gekeken en het is echt super modern. Dat had ik echt niet verwacht.

2 likes

Voordat ik Saving private ryan had gekeken, dacht ik altijd dat het ging over het redden van ene Ryan die zeer op zn privacy is gesteld

30 likes

Ik lees standaard Shaving Ryan’s privates

18 likes

Dat dat liedje Nu Wij Niet Meer Praten niet wordt gezongen door die Pommelien van Tempa maar een andere chick :clown_face:

21 likes

Dit heb ik ook echt lang gedacht. Heb zelfs op haar insta gekeken, vond het zo raar dat ze er niks over gepost had.

4 likes

Dat de knieën van de achterpoten van katten de ‘verkeerde’ kant op knikken. Ik was verbijsterd.

Inmiddels ben ik erachter dat het bij honden en paarden (en waarschijnlijk de rest van de dieren die op 4 poten lopen) ook zo is.

1 like

Behalve bij olifanten! Kwam ik dan zelf vrij laat achter…
afbeelding

5 likes

Huhhhh ik heb error

4 likes

Hahaha nu ben ik het ook kwijt. Achter dus een extra gewricht en voor buigt wel de verkeerde kant op? Net even gecheckt bij de voorpoten van mijn kat maar die knikken wel de goede kant op.

1 like

Nee wat je vooraan ziet zijn de ellebogen. Die zitten bij mensen ook de andere kant op. Dieren hebben geen vier poten, maar twee armen en twee benen net zoals mensen zeg maar haha
Honden en katten hebben wel gewoon knieën zoals wij ook hebben, maar die zitten veel hoger waar je de heup zou verwachten. Dat deel wat de andere kant op knikt is de enkel en de pols.

Edit: mss maakt dit plaatje het duidelijker dan mijn uitleg, denk hier buik en vacht bij:
image

19 likes

Dankjewel, ik snap 'm nu!

1 like

Dat Sergio Herman blijbkaar uit nederland komt en geen belg is?

2 likes