Ik snap dit niet? @inezweski @EllaFitzgerald is dit een meme?
Gewoon flauwe grapjes (althans ik vind het zelf niet heel grappig tbh), mensen dus uuuh gullll-ibbbb-lllle te laten zeggen hi ha ho zie je hoe goedgelovig ze zijn. En goedgelovig niet in het woordenboek, “huh echt?” (…)
Jezus ook nog ingetrapt
Ik had net even een besefmomentje hoor.
De naam Mario is gewoon de mannelijke versie van Maria
O wow sick! Ik zit me ineens af te vragen of andere merken die eis niet stellen? Of wat ze in zo’n geval doen?
Heb je nooit gaatjes gehad? M’n ex dronk een tijdje een glad sinaasappelsap bij het ontbijt en ging gelijk daarna tanden poetsen. Werd bij de tandarts gelijk afgestraft want hij had in 1 keer 5 gaatjes
Ik kwam er ook heel laat pas achter dat Pipo gewoon een Italiaanse mannennaam is en niet een synoniem voor clown (of Italiaanse vertaling van clown).
Dat de uitslag van een zelftest betrouwbaar is tussen 15-30 minuten na het afnemen en niet langer daarna?!
Net zoals zwangerschapstesten
Eigenlijk heette die serie gewoon een soort van “Bert de clown”
Moet je dan om een iPhone in een film te gebruiken toestemming hebben van Apple? Moet dat ook met alle andere voorwerpen in films? Koelkast, bank, kast, tas?
Super cool hè! Al is het niet goed voor de natuur, het is wel echt een tof gezicht vind ik.
En goudvissen kunnen ook echt oud worden! Wij hadden er een en die was al tien en ging maar niet dood. Vervellen en alles, maar echt stug doorleven. Had ik nooit gedacht maar gemiddeld worden ze tussen de 15-25 jaar oud in gevangenschap.
Ik vind het maar eng
Geen idee eigenlijk! Lijkt mij ook dat Apple niet de enige is. In dit artikel van the guardian staat helaas niet welke merken dit nog meer doen: Apple does not 'let bad guys use iPhones on screen' | Apple | The Guardian
Nee dat hoeft niet.
Er is niet echt een wet die je ervan weerhoudt een product in een film te gebruiken op een neutrale manier. Alleen is Apple heel streng met het imago van hun brand en hebben ze een soort lijst met wat ze wel en niet oké vinden. Omdat ze zo’n groot bedrijf zijn houden film crews zich liever aan hun regels dan dat ze een lawsuit aan hun broek hebben hangen. Ook al zouden ze zo’n rechtszaak misschien kunnen winnen, het kost wel enorm veel tijd en geld en Apple heeft natuurlijk top advocaten.
Apple heeft ook vaak deals met films waarbij ze gratis producten verschaffen (als een soort reclame) en dan kunnen ze natuurlijk ook eisen stellen aan hoe de producten gebruikt mogen worden. In dat geval zal er wel een contract gemaakt worden.
Blackberry had dit ook.
Bij kleine UK producties waar ik aan meewerkte deden we dit altijd wel. Je wilt niet dat ze je achteraf toch nog kunnen aanklagen.
Ik ken alleen mensen die hooguit een aantal maanden of een paar jaar de goudvis kunnen houden. Zorgden die niet goed voor hun visje dan?
@sushi ik vind het ook eng! Lijkt een monstergoudvis als je niet weet dat dit normaal is
Mijn goudvis is onlangs overleden. Is 20 jaar oud geworden. Ik weet ook niet hoe het kan. Ik gaf haar 3 keer per dag te eten. Ik had geen pomp of filter enzo, misschien is dat het geheim haha. Ik had wel een hele ruime bak.
Wat ik begreep is dat het ligt aan de bak! Wat @Barbie eigenlijk ook zegt. In een kom worden ze iets van een jaar hooguit twee jaar uit. Die bak is veel te klein waardoor het water ook te snel warm word en daar kunnen ze dan niet zo goed tegen. Zoiets. Indirect zorgen ze dan idd niet goed voor hun vis, maar de voorlichting over vissen houden kan ook wel beter.