Dat kuikens als ze in het ei zitten al piepen, en je het kan horen!!
Ik wist niet dat het een karper soort is. Maar dat verklaard idd een hoop. Ik wilde trouwens even zeggen dat ik het zo leuk vind hoe jij altijd over dieren praat!
Oh wauw!! Dit is echt bizar om te zien joh, wat gaaf gedaan!
Wow wat Er gaat een wereld voor me open!
Dat het nummer: “party all the time” van Eddie Murphy is.
Die optie daar rechts naast moet je hebben.
Oh yes, heerlijke lifehack
Ik weet nu sinds een week dat als ik bijvoorbeeld hier iets kopieer op mijn iPhone dat ik het direct kan plakken op mijn Mac, is dit allang of nieuw? Dus ook een website in safari, link kopiëren en plakken in safari van mijn mac. Echt heel handig
Hahaha ja dat bestaat echt al minstens twee jaar ofzo? maar wel handig indd!
Jeetje ik loop achter dan
Waar ik net achter kom
De hoofdrolspeler van Atypical:
Is ook de frontman van twee deathmetalbands
Wel een veelzijdige kerel
Dat Brenda Song (London Tipton van Suite Life of Zack and Cody) en Macaulay Culkin (Kevin van Home Alone) een relatie en kind hebben.
Dat hooikoortstabletten ook tegen muggenbulten werken. Vandaag 1 van een collega gekregen, voor een muggenbult op mijn wang en die was na een uur helemaal weg.
Oh dat ga ik ook proberen! Helpt het ook tegen de jeuk?
Mijn vriend werkt in een apotheek en ik kwam hier dus ook echt pas recent achter. En dat creme tegen die processierups bulten ook de jeuk op muggenbulten verzacht
Ja voelde het langzaam wegtrekken. En na een uur was zowel de rode bult als de jeuk weg.
Het werkt ook bij een huisdierenallergie!
Daar kwam ik ook achter toen ik voor mijn allergische reactie op muggen hooikoorts tabletten kreeg