Mijn vriend werkt in een apotheek en ik kwam hier dus ook echt pas recent achter. En dat creme tegen die processierups bulten ook de jeuk op muggenbulten verzacht
Ja voelde het langzaam wegtrekken. En na een uur was zowel de rode bult als de jeuk weg.
Het werkt ook bij een huisdierenallergie!
Daar kwam ik ook achter toen ik voor mijn allergische reactie op muggen hooikoorts tabletten kreeg
Ik werk nota bene in de immunologie en het is nooit in mij opgekomen hiervoor een hooikoortstablet in te nemen
Die tabletjes kun je ook gewoon bij de drogist krijgen toch? Ik heb al 12 muggenbeten en ze jeuken echt gigantisch!
Ja ik had met cetirizine als werkzame stof. En is bij de drogist te koop.
Jaloers dat dit bij jullie helpt. Ik ben erg allergisch voor muggen en ik kreeg van mijn huisarts ook zalf en antihistamine pillen en dit doet echt niks voor mij
Verder kwam ik er net achter dat dit bestaat en ik wil het:
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Vraag me af of het dan inderdaad net zo lekker is of dat je misschien toch eerst het ijsje nodig hebt om zo van het laatste stukje te kunnen genieten.
Volgens mij zelfs bij de Lidl dacht ik? In het kader van muggenbeten, ik kwam er net achter dat er een app is om je beten/doodgeslagen muggen in aan te geven! Hebben ze wat aan voor onderzoek: Foto van platgeslagen mug moet onderzoekers helpen: 'niet te hard slaan' | NOS
Dus dan kan je bult ook nog eens de wetenschap helpen!
Waar koop je dit? Heerlijk!
Een paar jaar terug is dat (ook) in NL verkocht maar dat is geflopt dacht ik
Ik heb als kind best lang gedacht dat de benaming bruidegom voor de vrouw was. Ik vond dat zo logisch, een mooi lang woord wat bij zo’n grote jurk paste. En bruid bij de man. Een mooi kort woord wat past bij lekker strak in het pak…ofzo
Dit had ik ook als kind haha. Voor mij klonk het ook logischer dat de vrouw de bruidegom was
Als kind dacht ik dat kerst op 24 en 25 december valt. Omdat die adventskalender altijd tot 24 gaan en daarna stoppen. Waarom geen chocolaatjes met kerst.
Ik heb moeten googelen wanneer het dan wel is… heb echt superveel met kerst maar ik kan blijkbaar de datum ook niet onthouden. Als je mij had gevraagd wanneer is het kerst, had ik gezegd 24 en 25. Hooguit als tweede optie nog 23 en 24. Maar 25 en 26? Echt niet hahaha
Dat de De Poema’s bestond uit Acda en de Munnick en Van Dikhout.
Ik luisterde naar alle drie, maar ergens is dat kwartje nooit gevallen
Haha ben gelukkig niet de enige. Moet bekennen dat ik net nog gegoogeld heb of het wel echt op 25 en 26 december valt
Ik denk dit nog steeds eigenlijk. Ofja ik weet het natuurlijk wel, maar mijn hoofd gaat nog steeds naar de vrouw als ik het woord bruidegom hoor.
Ik haal dit nog steeds door elkaar eigenlijk! Heb namelijk precies dezelfde gedachtegang erover haha