Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Dit had ik ook als kind haha. Voor mij klonk het ook logischer dat de vrouw de bruidegom was :sweat_smile::laughing:

3 likes

Als kind dacht ik dat kerst op 24 en 25 december valt. Omdat die adventskalender altijd tot 24 gaan en daarna stoppen. Waarom geen chocolaatjes met kerst.

2 likes

Ik heb moeten googelen wanneer het dan wel is… heb echt superveel met kerst maar ik kan blijkbaar de datum ook niet onthouden. Als je mij had gevraagd wanneer is het kerst, had ik gezegd 24 en 25. Hooguit als tweede optie nog 23 en 24. Maar 25 en 26? Echt niet hahaha :joy:

2 likes

Dat de De Poema’s bestond uit Acda en de Munnick en Van Dikhout.

Ik luisterde naar alle drie, maar ergens is dat kwartje nooit gevallen :joy:

8 likes

Haha ben gelukkig niet de enige. Moet bekennen dat ik net nog gegoogeld heb of het wel echt op 25 en 26 december valt :joy:

2 likes

Ik denk dit nog steeds eigenlijk. Ofja ik weet het natuurlijk wel, maar mijn hoofd gaat nog steeds naar de vrouw als ik het woord bruidegom hoor.

5 likes

Ik haal dit nog steeds door elkaar eigenlijk! Heb namelijk precies dezelfde gedachtegang erover haha

5 likes

Niet het punt van deze Tiktok maar hierdoor kwam ik er wel achter dat het dus bij deze kauwgom die ik als kind had dat het de bedoeling is dat je met dat doosje een stukje ‘afsnijdt’? Ik rolde ‘m een stukje af, beet erin en stopte het ding weer in z’n doosje :joy:

3 likes

Ik nam gewoon een hap uit die rol :eek:

2 likes

Ja hahaha ik soms ook… ik voel het gewoon nog, hoe zo’n hap voelde.

Dat het ‘een saaie bedoening is’ en geen ‘saaie bedoeling’ zoals ik tot voor kort dacht :rofl:

8 likes

Wat een lifehack dit.
Afgelopen middag een tabletje genomen (want had echt veel muggenbulten en ik werd er zooooo gek van) en sindsdien heb ik geen jeuk meer en ze trekken ook wat weg? Thanks voor deze tip! :star_struck:

3 likes

Ik keek deze net en natuurlijk (zo gaat dat bij Tiktok) het filmpje erna en ik kan dat kloteklopdansje met die Q&A’s erbij NIET MEER AANZIEN.

3 likes

Dat het from the get go is, en dus niet from the gekko (alsin beest) :nerd_face:

5 likes

Je kunt filmpjes op Tiktok vooruit spoelen :exploding_head:
Onderin zit een witte balk met een klein balletje dat loopt. Dat balletje kun je met je vinger verder scrollen.

Edit: niet elk tiktok filmpje heeft zo’n witte lijn. Blijkbaar kunnen mensen die filmpjes uploaden dit ook uit zetten. Maar toch!

5 likes

Dat is pas sinds kort dus je komt hier niet laat achter

1 like

Oh haha dat dacht ik! Maar het kan dus helaas niet bij alle filmpjes.

1 like

Je kan nu ook langere filmpjes uploaden blijkbaar en die kun je dus doorspoelen. De kortere niet (volgens mij)

4 likes

Ja van 3 minuten. Die vind ik vaak echt te lang dus ben blij dat ik die door kan spoelen.

Same! Echt top dat je nu gewoon verder kan spoelen om het einde meteen te kijken

1 like