Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Weet nu al dat ik dit nu dus zo ga horen voortaan

2 likes

Zeker die filmpje van ‘it just needs a little shaping…TO THE SALON!!’
Pfff, laat me gewoon het eindresultaat van je kappers bezoek zien, hoef echt niet al die handelingen tussendoor te zien.

Haha ja bijvoorbeeld die!

Ik zag gisteren een eend vliegen​:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow: nooit geweten.

2 likes

Ik kwam vandaag achter dat het nummer “You say” niet van Adele is. Elke keer wanneer ik het nummer hoorde op de radio dacht ik dat het gezongen werd door Adele xD. Ook kwam ik erachter dat het nummer een worship song is. En dat had ik opzich kunnen weten alleen ik dacht altijd dat Adele het had gezongen dus ik hoorde dat nummer in een hele andere context :laughing:

14 likes

Waaaaatttttttttttttt

Ja! Hier kwam ik wel al achter toen het nummer nog veel gedraaid werd maar ik kan er nog steeds niet bij dat dit niet Adele is.

4 likes

Jaa bizar hè! Die stemmen komen zo overeen.

1 like

Ja bizar! En het nummer klinkt ook als een Adele nummer qua zang. Zachte opbouw en het refrein waar je omver wordt geblazen xD. Echt dat ik daar nu pas achter ben gekomen :laughing:

3 likes

WATTTT, ik dacht ook echt dat dit Adele was, ik ben helemaal in de war nu :exploding_head:

1 like

Ik at net bij een Italiaans vegan restaurant en omdat we niet goed wisten wat er eigenlijk in eckte tiramisu zit aan zuivel gingen we het googelen.

Tira. Mi. Su.
Trek. Me. Omhoog.
:pleading_face:

Ik heb dus nooit geweten dat het eigenlijk drie woorden zijn en ook bij de betekenis heb ik nog niet eerder stilgestaan. Vind ik extra leuk omdat ik op het moment Italiaans leer.

49 likes

Ik dacht altijd dat ik raar was doordat ik inderdaad zo’n gebleekt stukje had én ook wat boven dat “lapje” zit altijd.

Fijn om te weten dat dit normaal is!

5 likes

Dit wist ik ook niet! Wel dat gebleekte, maar dacht ook dat ik het aan mij aan lag die dubbele stukjes niet goed zaten. Jeetje wat belachelijk dit :sob:

3 likes

Jaa, al mijn onderbroeken zit zo. Ik dacht dat het aan mijn dikke kont lag. Dat die de onderbroek naar achteren trok :joy:

7 likes

Idem, ik heb maat 46 en best dikke billen.

Maar nu heb ik de indruk dat het voor heel veel vrouwen te ver naar achteren zit. Ik voel een nieuwe poll aankomen.

3 likes

Dat pinda’s onder de grond groeien?? Eigenlijk beetje aardappelachtig zelfs

5 likes

Andere naam voor pinda’s is aardnoten. Dan is het wel logisch maar niemand noemt het zo.

Ik dacht trouwens dat een ananas aan een boom groeide maar die groeit middenin een struik kennelijk

2 likes

En dat terwijl een pinda geen noot is… zo verwarrend

2 likes

Ik wil dit in een poll zien.
Ik heb ook dus tot nu gedacht dat het aan mijn rare vorm vulva lag. Maar niet dus? Wtf daar kom je dan achter 15 jaar nadat je je er druk om begon te maken. Thanks voor deze openbaring @kali
Waaaarom zit het dan zo raar in die onderbroeken?
Hebben jullie ook met kanten onderbroeken, dan zit er wel zo’n stukje katoen ingenaaid, maar dat zit dan voor mij ook veel te laag, waardoor het kant heel irritant al bij je puni zit. Voor jullie ook?

5 likes

Jaa daarom koop ik die niet meer. Ik ben echt op zoek naar basic mooi zwart ondergoed van katoen.
Heb nu iets van h&m met een naad in het midden van voor naar achter, zit voor geen meter, beetje dit idee, zo kut, wie verzint dit.

2 likes