Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Vooruit dan:

iemand in de comments zei dat dit ook maar laat zien dat dat deel waar vaak een extra stukje stof op zit voor je lichaamssappen, helemaal verkeerd zit in die onderbroeken!

Zit dat stukje dubbele stof in onderbroeken voor jou verkeerd?

• Ja het zit verkeerd
  • Nee het zit prima
  • Soms wel, soms niet
  • Geen idee, ik houd van een frisse bries in mijn kruis :smirk:

0 stemmers

1 like

Dit inderdaad en dan komt er afscheiding op dat kant. Dat kant is natuurlijk open dus dan zit het zelfs soms een mini beetje in mijn broek. Omg echt zo slecht ontworpen die dingen… :roll_eyes::roll_eyes:

2 likes

Ik weet uit welke taal casa komt, ik weet uit welke taal blanca komt, maar ik had nooit door dat de Marokkaanse stad Casablanca een Spaanse naam had.

:woman_shrugging:

11 likes

Ja dit ja. Ik koop het dus ook niet meer, maar vroeger leek het me wel eens leuk.

Vast ontworpen door een man

9 likes

Wij noemen het ook wel Darbida (dar al-bayda) wat dus Witte huis in het Arabisch betekent!

9 likes

Herkenbaar!

6 likes

Huh hoe dan, zodra ik YouTube wegklik krijg ik daarna die irritante reclame van youtube premium want dan moet het wel kunnen.

3 likes

Pardon?? Leg uit aub???

2 likes

Heb jij YouTube premium dan? Met Netflix en videoland kan ik dat idd wel, maar YouTube niet.

2 likes

Hij doet dat als je niet in de app zit, maar gewoon via de browser kijkt! En @Westwood

2 likes

Huh bij mij niet haha

@George @Bill oooooooooohhh! Ik ga het dadelijk eens proberen. Al heb ik geen home button meer. SPANNEND

1 like

Haha ik heb ook geen home button, maar het werkt nog steeds! Heb het wel twee keer moeten doen, misschien dat ik eerst verkeerd had geswipet, maar het is mogelijk :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Dit kan ook met android voor de mensen die zich dat afvragen

Ja ik zag dus laatst bij mijn vriend dat hij op Google maps zat en toen switchte hij naar Spotify en bleef Google maps in een klein vierkantje in een hoekje. ZO JALOERS. Als iemand weet hoe dit op mijn iPhone kan, laat het me weten haha

3 likes

Dat je dus broodtrommels hebt waarvan je de deksel op twee manieren er op kunt doen. Een voor als je eten niet boven de rand van het onderste bakje uit komt en de ander dus als wat hogere dingen mee hebt.

1 like

Ik heb een iPhone 12 en maps sluit wel, komt dan linksboven rondom de tijd een blauw vakje te staan dat het nog open staat, maar als er iets verandert in de route komt er wel een balk naar beneden van ga rechtsaf ofzo.

Ja dat blauwe vakje heb ik inderdaad wel! Met dat er een balk omlaag komt heb ik nog niet meegemaakt. Ik ben ook niet zo goed in rij instructies “lezen” (t.o.v. het zien op een kaart)

1 like

Dat er dus echt hele grote rupsen bestaan. Ik dacht dat de foto die een kennis stuurde nep was, maar nee dus. Het was de olifantenrups (denk ik) die wordt een hele mooie nachtvlinder.

Maar even eerlijk, dit is toch echt super creepy?! Een soort clown onder de rupsen, brr.

14 likes