Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Ik heb kennelijk een hele zure anus want dit zit bij mij op het touwtjes gedeelte van mijn strings :sweat_smile:

8 likes

Ja ze kunnen echt groot zijn. Ik was laatst in een vlindertuin (why, want ik haat fladderende beesten) en daar kropen rupsen rond zo groot als een naaktslak.

1 like

Huh ?? Wat een ding zeg. Heb je die oogjes erop gephotoshopt? (Ik hoop van wel) brrrr

Ja zeker! In Harskamp op de Veluwe staat de Passiflorahoeve, heeft in totaal 5 vlindertuinen, echt een aanrader als je er van houdt. Ook heel goed voor exposure bij angst voor vlinders en rupsen :+1:

3 likes

Leuk! Op de Veluwe zijn zoveel mooie campings en parken.

Maar het heeft wel wat geholpen denk ik. Juist omdat je constant wordt blootgesteld aan je angst, zakt deze wat weg. Het zijn alleen nog steeds niet mijn lievelingsdieren haha.

2 likes

Harskamp of all places

10 likes

Nee :sob::sob::sob: Die oogjes zijn dus echt!! Ik dacht dus ook dat het nep was. De rups ziet er alleen zo uit als die zich aangevallen voelt. Maar dan nog, zo creepy, haha.

1 like

Wauw gek om dit dorp nu in zo’n vredelievende context te lezen haha

2 likes

De orchideeënhoeve is ook heel leuk! Die heeft ook een mooie vlindertuin en echt hele gave planten. Gaat wel vooral om de planten dan, maar ook dat is wel een aanrader. Ga die tuin van jou

@Canaria Onthouden. Klinkt leuk! En wat fijn dat het voor je angst van vlinders dan ook wat heeft betekend! Het hoeven gelukkig ook niet je lievelingsdieren te worden.

https://www.orchideeenhoeve.nl/

5 likes

Wat een leuke tip! :butterfly::bug:

1 like

Ik heb nog nooit een gebleekte vlek ofzo gehad, maar betekent dat dan gelijk dat mijn afscheiding niet de juiste zuurgraad heeft? :open_mouth:

1 like

Dat denk ik niet, hoor. De zuurgraad kan natuurlijk per vaginahouder gewoon verschillen.

7 likes

Ik had dat ook nooit en nu in bepaald zeeman ondergoed wel!

2 likes

Ik heb ook alleen bij bepaalde kleuren, roze en rood bijvoorbeeld.

2 likes

Ja haha ik probeer me er vaker/meer bewust van te zijn, want niet iedereen met een vagina is een vrouw natuurlijk.

8 likes

Ja ik snap wat je bedoelt, haha. Ik dacht: ja vaginadrager is ook zo vaag

@dilla oh ik dacht trouwnes ook aan visumhouder en statushouder enzo haha

2 likes

Ik aan pasjeshouder :nerd_face:

4 likes

Nouja, je kan er een pasje in stoppen als je verder geen tas of zakken hebt!

2 likes

Of minder afscheiding, bv door anticonceptie? Ik merkte daarin echt verschil toen ik met de pil was gestopt.

Nee dat is het zeker niet! Heb altijd al veel gehad