Ik dacht dat het nep was door Gertje:
En we varen naar Timboektoe toe
Timboektoe toe, Timboektoe toe
En we zijn nog lang niet moe
Ik dacht dat het nep was door Gertje:
Timboektoe toe, Timboektoe toe
En we zijn nog lang niet moe
What a banger.
Lutjebroek bestaat wel! Mocht dat de pijn verlichten
(omdat dat in dezelfde context wordt gebruikt)
Dat zwanen dus blijkbaar een enorme baal stront produceren. Verderop zit een complete zwanen familie bij de vijver en eentje moest even zijn behoefte doen… nou… een deense dog schijt nog minder.
Je hebt bij de lidl een maandverband/tampon merk namelijk Siempre. En ik zat net ineens ff te denken per siempre, voor altijd, siempre, altijd, always… Always… Siempre vet dikke namaak hahaha
En dit merk ligt echt al heel lang hier op de wc
West- en Oostknollendam bestaan ook! Dat zijn mijn favo ‘Schubbekutteveen’-eske plaatsnamen
Boerenhol bestaat ook.
Roggel bestaat niet
Roggel bestaat wel. In Limburg.
Hahaha ja, hun kruidkoeken heten ook “Vlugge Japie” die vind ik ook echr geniaal
Dat er op websites met recepten met van die ellenlange verhalen gewoon bovenaan een knopje is met “jump to recipe” zodat je niet 15 minuten hoeft te scrollen.
Het was me echt nog nooit opgevallen en eigenlijk heeft elk recept dat sinds ik er op let!
In welke regio zeggen ze dat? Haha
Ik kwam er onlangs achter dat Ouderdom echt bestaat. Ligt in het hol van pluto
Jaaaaa dat zeg ik ook altijd idd!
Here I am on the couch on a foggy fall evening while burning a bath and body works candle and reminiscing on the day I made these chipotle tacos. And honey they are good! My husband and kids adore them and ask for them every time.
ELKE KEER WEER
Regio Antwerpen hier
dit is niet per se laat achter komen, maar kwam het net tegen en vond het wel cool:
Lincoln (die president) staat bekend om zijn baard, maar die heeft hij eigenlijk pas kort voor z’n campagne genomen omdat een 11 jarig meisje hem geschreven had dat hij er beter uit zou zien met een baard (ze had wel gelijk btw) maar love dit verhaal
“He climbed down and sat down with me on the edge of the station platform,” she recalled. "‘Gracie,’ he said, ‘look at my whiskers. I have been growing them for you.’ TOCH CUTE
Doet me beetje denken aan de hyvesgroep (jaja) zonder baard geen koning waar ik toen lid van was. Moet zeggen, staat WA net als Lincoln beter zo’n baard!
Dit minus het ‘en daar sta je tussen’ stukje.
Waarom Tinder Tinder heet.
Nooit over na gedacht. Maar blijkbaar heet het dus zo omdat Tinder materiaal is wat makkelijk vlam vat. Tinder maakt Matches. Ze zorgen ervoor dat er een vuurtje/vlammetje ontstaat, daarom is het logo dus ook een vlammetje (dat laatste snapte ik wel, maar dat er een heel vuurthema achter zat niet)