Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Ja je kan er wel meer in stoppen :sweat_smile:

1 like

Dat er twee verschillende sportverslaggeefsters zijn bij ESPN :see_no_evil: Blijkbaar zag ik Aletha en Fresia jaren als 1 persoonlijkheid. Vrij beschamend :joy:

afbeelding afbeelding

1 like

Dat het Downton Abbey is en niet Downtown Abbey :eyes:

37 likes

Net alle seizoen en de film gekeken deze week. En nu je het zegt… Haha

1 like

Dat dit forum bestaat :open_mouth: verdwaalde Ellegirl hier haha

49 likes

Wat

Hahaha in had ook geen idee (ben wel Belg dus dat is mss een verzachtende factor). Maar twijfel nu of Woerden wel echt bestaat? :thinking:

14 likes

:joy::joy: Woerden bestaat echt.

2 likes

Wij gebruiken hiervoor bachten de kupe!! Maar kom er net achter dat dit blijkbaar wél echt bestaat hahaha

4 likes

Timboektoe bestaat ook gewoon toch? Maar hoor dat de laatste tijd weinig. Ik kwam er ook laat achter dat dat geen verzonnen plaats was.

3 likes

Ja, dat bestaat. Stad in Mali. Heb ook het idee dat mensen het woord minder gebruiken tegenwoordig. Nu zeggen we vaker Verweggistan.

1 like

Ik dacht dat het nep was door Gertje:

En we varen naar Timboektoe toe
Timboektoe toe, Timboektoe toe
En we varen naar Timboektoe toe
En we zijn nog lang niet moe

10 likes

What a banger.

1 like

Lutjebroek bestaat wel! Mocht dat de pijn verlichten
(omdat dat in dezelfde context wordt gebruikt)

1 like

Dat zwanen dus blijkbaar een enorme baal stront produceren. Verderop zit een complete zwanen familie bij de vijver en eentje moest even zijn behoefte doen… nou… een deense dog schijt nog minder. :face_with_hand_over_mouth::fearful:

5 likes

Je hebt bij de lidl een maandverband/tampon merk namelijk Siempre. En ik zat net ineens ff te denken per siempre, voor altijd, siempre, altijd, always… Always… Siempre :scream::scream::scream: vet dikke namaak hahaha
En dit merk ligt echt al heel lang hier op de wc :nerd_face:

59 likes

West- en Oostknollendam bestaan ook! Dat zijn mijn favo ‘Schubbekutteveen’-eske plaatsnamen

1 like

:scream:

5 likes

Boerenhol bestaat ook.

1 like

Roggel bestaat niet