Roggel bestaat wel. In Limburg.
Hahaha ja, hun kruidkoeken heten ook “Vlugge Japie” die vind ik ook echr geniaal
Dat er op websites met recepten met van die ellenlange verhalen gewoon bovenaan een knopje is met “jump to recipe” zodat je niet 15 minuten hoeft te scrollen.
Het was me echt nog nooit opgevallen en eigenlijk heeft elk recept dat sinds ik er op let!
In welke regio zeggen ze dat? Haha
Ik kwam er onlangs achter dat Ouderdom echt bestaat. Ligt in het hol van pluto
Jaaaaa dat zeg ik ook altijd idd!
Here I am on the couch on a foggy fall evening while burning a bath and body works candle and reminiscing on the day I made these chipotle tacos. And honey they are good! My husband and kids adore them and ask for them every time.
ELKE KEER WEER
Regio Antwerpen hier
dit is niet per se laat achter komen, maar kwam het net tegen en vond het wel cool:
Lincoln (die president) staat bekend om zijn baard, maar die heeft hij eigenlijk pas kort voor z’n campagne genomen omdat een 11 jarig meisje hem geschreven had dat hij er beter uit zou zien met een baard (ze had wel gelijk btw) maar love dit verhaal
“He climbed down and sat down with me on the edge of the station platform,” she recalled. "‘Gracie,’ he said, ‘look at my whiskers. I have been growing them for you.’ TOCH CUTE
Doet me beetje denken aan de hyvesgroep (jaja) zonder baard geen koning waar ik toen lid van was. Moet zeggen, staat WA net als Lincoln beter zo’n baard!
Dit minus het ‘en daar sta je tussen’ stukje.
Waarom Tinder Tinder heet.
Nooit over na gedacht. Maar blijkbaar heet het dus zo omdat Tinder materiaal is wat makkelijk vlam vat. Tinder maakt Matches. Ze zorgen ervoor dat er een vuurtje/vlammetje ontstaat, daarom is het logo dus ook een vlammetje (dat laatste snapte ik wel, maar dat er een heel vuurthema achter zat niet)
Ik en ik vond het niks. haha sorry!
Ah jammer. Leek me ideaal om mee te nemen naar werk, in plaats van echt bestek. Wat viel er tegen?
Ik vind deze juist handig. Fijn je kiwi doorsnijden en dan uitlepelen. Je kunt ook via Zespri sparen voor die lepeltjes haha. Ik heb gespaard voor een bakje met lepeltje:
Oh een doosje met zo’n lepeltje is wel echt next level.
Op zich wel handig idee, maar je moet hem met het lepelen vasthouden bij het mesgedeelte en dat zit dan al onder het sap. Dus alleen handig als je in een situatie zit waar je kan afspoelen en droog maken.
Het ziet er leuk uit! Een tijdje zaten die lepeltjes bij de kiwi’s bij Jumbo en toen heb ik het ook geprobeerd. Het is niet zo scherp als echt bestek waardoor het toch minder makkelijk eet en er zeg maar wat meer sap lekt.
Ik vind het ook handige mesjes! Ze lepelen ook fijjn. En dat bakje wat @geo heeft, heb ik ook en is ideaal. Nooit meer geplette kiwi onderin je tas en daar pas dagen later achter komen.
Ik vond het van bot kunstof daardoor meer sap en geknoei, en gewoon een mesje en lepeltje veel fijner.