Ja als de kiwi al een beetje zacht is dan duw je m meer dan dat je snijdt en zit alles onder het sap.
Gewoon lekker met schil eten en afhappen als een appel (impopulaire mening)
Zo hou je ook meer kiwi om te eten over!
Op dit soort momenten ben ik blij dat ik allergisch voor kiwi ben
Ik heb een keer één gratis gekregen van Zespri en vind het prima werken. In die het ‘mesje’ gewoon even in mijn mond na het snijden zodat je het sap niet zo aan je handen krijgt tijdens het lepelen.
Handige tip! Je mond heb je altijd bij je
Jaa ik ook! Vaak pak ik ook een servetje of zo, kan ik de mes-kant daaraan afvegen. Heb in ieder geval nog nooit kiwisap langs m’n armen gekregen haha.
Dat als je op een Tiktok link klikt, degene die het post jouw username te zien krijgt.
Ik ontdekte een paar weken terug dat je makkelijk kan quoten op het forum door gewoon een stuk tekst van de ander te selecteren. En elke keer als ik het gebruik, denk ik nu: woah, zo ontzettend handig! Heb zoveel tijd besteed aan het priegelen met quotes
Dit ontdekte ik ook laatst. Echt creepy.
Ik ben er net achtergekomen dat er ook grapefruitmesjes bestaan Dit is levensveranderende informatie (ik ben dol op grapefruit maar weet eigenlijk niet hoe je ze moet eten zonder alles onder te spetteren).
Awesome! Dankjewel!
Heb ik nooit gezien! Is het ook in Nederland?
Dat er niet zoiets als “vlees” bestaat. Ik dacht altijd dat je botten, organen, spieren, vet en vlees hebt.
Maar vlees is gewoon spier… bijv een biefstuk ofzo.
En ik weet nog best veel van het lichaam. Niet dus
Ik hoor vaker dat dit kan inderdaad dus 2 weken geleden eindelijk geprobeerd. Met een zespri gold. Vond het echt heel vies!
Dat in mijn huis de wasmachine en de droger tegelijk aan kunnen omdat ze op een aparte groep zitten. God wat gaat dat me veel tijd schelen!
Hoe chill, ben beetje jaloers hierop haha
Is dat niet standaard/normaal dan
Dat er op Utrecht CS aan de andere kant van het station ook nog een mogelijkheid is om op de bus te stappen.
Tip voor als je een vrij nieuwe droger hebt, kijk eens op de achterkant hoeveel Watt hij nodig is. Dat is in de loop der jaren echt veel minder geworden. Mijne is 2 jaar oud en verbruikt max 1000 Watt, die kan ook tegelijk aan met de wasmachine (max 2000 Watt).
Oke maar in de praktijk? Je wast toch eerst datgene dat in de droger moet? Waar is dan hettijdsvoordeel?