Als je meerdere wasjes achter elkaar doet moet je dan eerst wachten tot de droger klaar is
Huh? Ik doe eigenlijk altijd de wasmachine en droger tegelijk aan nooit over nagedacht dat dit misschien niet kan/mag?? Waarom zou t niet kunnen dan?
Als ze veel stroom verbruiken kunnen de stoppen doorslaan
Hmm dat zou bij mij dus ook kunen gebeuren ga toch maar eens even checken
Als je het altijd doet, zal het bij jou geen probleem zijn toch.
Ik heb ze ook gewoon tegelijk aan.
Ja en anders zet je de stop weer om en werkt het weer haha
Toen ik terug van vakantie kwam had ik 9 wassen, sommige moesten in de droger en andere kon ik ophangen, dus superchill als je terwijl was 1 in de droger zit je was 2 ook vast aan kunt zetten
9 wassen?! Wat had je allemaal meegesleept op vakantie dan?
Haha ja, sowieso eerst de handdoeken wassen want die kunnen daarna in de droger en dan kan je tegelijk kleding wassen. Als je eerst kleding wast moet je alles eerst ophangen voor je handdoeken erin kunnen. Protip
Huh snap ik de tip nou verkeerd? Je kunt je natte kleding toch ook heel even in de wasmand doen, je handdoeken in de wasmachine doen en dan je kleding ophangen? haha
Hahaha ja dat ook gewoon. Heb wel in mijn hoofd dat mijn optie het allerhandigst is, maar waarschijnlijk omdat ik dan een goed excuus heb waarom ik het nog niet ophang
M’n kinderen naar de camping.
Het hele bestaan van het MET gala kwam ik deze week achter. Ik had ook die hele link met het museum niet gelegd, ondanks dat ik daar graag een keer naar toe wil.
dat heb ik ook nu pas door
Het is Thomas Acda en Paul de Munnik. Wie is Paul Acda?
Dat stef blokhuis niet bestaat
Stef blok en paul blokhuis (die overigens de broer is van don leo, voor de mensen die het nog niet wisten)
Dat leraren tijdens studiedagen een STUDIE dag hebben, ik dacht altijd dat ze (net als de leerlingen) vrij waren
Pfff komt ze achter als ze 30 is hoor
Wow ik leer zoveel van dit topic
Ik hoor dit zo vaak van mensen! maar ik snap het niet zo goed. Je ziet toch gewoon dat het een schermpje is en geen papier?
Of is het meer een geval van gewoon nooit op gelet en daarom ook nooit gezien? (Ik kijk inderdaad wel veel naar de prijskaartjes #gierigevrek )
Ik dacht tot ik dit net las ook dat het papier was