Heb vroeger te veel van die papieren kaartjes moeten vervangen en ben nou zelf aan een update toe
Dat bepaalde kentekens ergens voor staan. Begint ie met bijvoorbeeld CD, dan is ie voorbehouden aan diplomaten. Kentekens die beginnen met AA zijn van het koninklijk huis. Nooit geweten en nooit over nagedacht.
Ik heb voor het eerst in mijn leven een vaatwasser en er gaat een wereld voor me open. Vaatwasserzout? Had ik nog nooit van gehoord…
Heerlijk hè! Maar vaak zit in de alles-1-tabletten ook al zout en glasspoelmiddel, dan heb je dat niet extra nodig.
Nu is de verwarring compleet hoor. We hadden alleen nog alles-in-1-tabletten van de vorige vaatwasser (die ging gelijk bij de eerste keer draaien kapot) dus heb die er maar in gegooid en als deze op zijn mag mijn vriend zich verdiepen in wat het beste is voor de vaatwasser en de vaat.
Ja klopt! Wij gebruiken nu ook weer losse poeder zout en glansspoelmiddel. Veel schoner en droger! Ook plastic spul is droog
Dit ziet er zo zielig uit met die knuffel. Zeg dat je ‘m wel eruit heb gehaald!
Whahahaha zo random dat konijn
Haha thanks voor deze uitgebreide toelichting van jou en konijn! Dit kan niet meer misgaan.
Oh serieus, dat wist ik niet! Ik deed altijd los zout en glansspoelmiddel en toen is me verteld dat dat dus niet hoeft . Toch maar weer toevoegen dan!
Wow hoe kom je aan al deze wijsheid
Staat allemaal in het wetboek.
Ik trek enthousiast de vaatwasser open, heeft onze vaatwasser dat niet
Geen idee welk merk zie ook geen merkje staan. Heb een foto gemaakt van de bakjes, vlak voordat hij aan ging. Met een alles in 1 tablet
Thanks! Gaat een hele nieuwe wereld open. Als mijn voorraad op is ga ik over op poeder.
Mijn vriend vraagt zich wel af wat voor forum het is met alle schoonmaak tips die ik hier vandaan haal
Wow ik heb net meteen maar glansspoelmiddel aan m’n AH bestelling toegevoegd Nog nooit gebruikt en ik sta idd altijd af te drogen
Morgen maar dat zout en glansmiddel kopen. Nog NOOOIT van gehoord Ik leer zoveel hier he
Maar branden er dan niet constant rode lampjes op je vaatwasser?
Haha ik lees dit allemaal ook voor het eerst, zie ook geen lampjes. Ik gebruik wel all-in tabletten
Haha ik ben zeer type-A en kan zoiets als lampjes echt niet uitstaan, maar ik heb het echt niet gezien? Morgen even de binnenkant checken, met jouw post bij de hand…