Dus je kan dat automatisch openspringen uitzetten?
Ik heb een keuken uitgezocht voor nieuwbouwhuis en wij hebben zo vaatwasser die dus openspringt laten “aansmeren”. Ik kende het helemaal niet en vond het best. Ga nu wel twijfelen door jouw verhaal. Ik kan de vaatwasser nu nog aanpassen.
Die van ons werkt anders. Er komt helemaal geen superwarme stoom uit ofzo. Hij gaat uit, blijft dan eerst best een behoorlijk poosje dicht, springt dan open en er komt echt geen stoom of hele warme lucht uit. Kan me niet voorstellen dat dit voor meer schade gaat zorgen dan de waterkoker die onder een kastje staat.
Ben ik net er naast blijven staan om dit uit te zoeken omdat ik me zorgen maakte? Maybe.
Dank voor je fieldresearch! Ik ga nog wat deskresearch doen en analyseren wat voor vaatwasser ik nou precies gekozen heb xD
Ik zal mijn onderzoek beperken tot het automatisch opengaan systeem. En daarna sluit ik de zaak, maar niet voor ik er wat vaatwas zout erin gooi!
Edit: en glansspoelmiddel
In aanvulling hierop:
Dat het antarCtica is niet Antartica
Ik heb ook vrij lang gedacht dat het artic monkeys was
Ik tot nu dus
Dacht even dat je het over twee katten had. Gigantische verkoudheidsbrein hiero
Omg wat dacht jij dan
Dat het bijbel belt is en geen ‘bieble belt’? Of wel? Ik snap het niet
Het is ‘biblebelt’ of ‘bijbelgordel’.
Ik wist niet dat het ook bijbelgordel wordt genoemd
Doet me denken aan dat vroeger bij Aardrijkskunde werd verteld dat Indonesie ook wel “de gordel van smaragd” wordt genoemdmaar ik dat letterlijk nog nooit heb gehoord behalve bij Aardrijkskunde
Ik had het beeld van de grachtengordel maar dan met een christelijke touch
Dat je de naam Phoebe niet uitspreekt als ‘Foo’ (Als in foo fighters) + en Buh.
Haha ik wilde kijken of dit echt een dingetje is maar ik vind alleen dat Colombia zo wordt genoemd.
Oh laat maar, het bestaat wel als je het in het Nederlands opzoekt! Bedacht door multatuli.
Heel lang gedacht dat de naam “Siobhan” echt uitgesproken werd als Sjoban ipv Sjevon
Heb je Niamh al ontdekt?
Ja hou op met die Ierse namen hahaha