Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Ik ken een Siobhan waarvan je de naam uitspreekt als Sjooben :grimacing:

4 likes

Ik ken een Aoife. Ook leuk om te raden hoe je dat zegt.

Ik dacht altijd dat mijn man het over twee verschillende mensen had als hij Sjevohn zei en Siobhan typte.

1 like

Die wist ik dan weer wel. Helaas zal het correct uitspreken van Ierse namen nooit onderdeel van een Nederlandse quiz zijn. En Saoirse is ook een leuke. Ik mocht mijn konijn vroeger niet zo noemen. :’(

1 like

Bij ons kwam een meisje genaamd Caiomhe werken. Niemand wist hoe je het moest uitspreken.

2 likes

Kan iedereen er ook even bij zetten hoe je het dan wel uitspreekt? Ty

44 likes

Dat “tisjeboyjay” en Jayjay Boske niet dezelfde persoon zijn. Van de eerste heb ik nooit een foto gezien, maar door de naam ging ik er automatisch vanuit.

20 likes

Siobhan = Sjevohn
Niamh = Niev
Aoife = Iefa
Saoirse = Sursja

Zoiets in ieder geval haha.

8 likes

Ik bedenk me nu pas dat alle mensen in Sesamstraat gewoon z’n eigen naam gebruikt. Dat ze in het echt dezelfde naam hebben als in de serie

13 likes

Ja klopt Pino heet ook in het echt gewoon Pino!

sorry flauw :upside_down_face:

17 likes

Ik kan niet zo goed tegen goedkope oorbellen. Mijn oren worden dan rood en gaan jeuken. Maar ik kwam er dus pas achter dat je een beetje vaseline erop kunt doen en dan heb je er geen last van :exploding_head:

4 likes

Omg dat zou mijn leven echt redden

Ben je jaloers dat ik hem in het echt ken of zo

5 likes

Adressen delen is verboden op het forum dus dat doe ik niet maar wie het wil weten DM me!!

3 likes

Ken je Tommie dan ook??? :hot_face:

2 likes

Hahaha tering ik begon echt even te zweten van je bericht hahahaha fuck me

26 likes

Ik ben heel bescheiden en schep eigenlijk niet zo graag op over mijn celebrity vrienden dus ik houd dit soort dingen liever privé als je het niet erg vindt. Maar ja, die ken ik ja.

3 likes

11 likes

‘Het is blauw en het ruikt naar Ienieminie…’

Goh dat ik ooit dit vreselijke raadsel nog eens zou gebruiken. Timing is alles.

De vinger van Pino

13 likes

Wajoooo en ken je Salem ook!?

SickUntriedBlackfly-max-1mb1

Het is zo’n klein wereldje achter de schermen…

4 likes