Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Verklaart wel veel over het karakter van Arie Boomsma

2 likes

Arie of poepgat? :crazy_face:

1 like

Faaaarmboyyyyyy

3 likes

Dat de letter R een fietsend mannetje is.

55 likes

Deze week: dat truffelkruidnoten zo heten omdat ze vernoemd zijn naar truffels als in chocoladetruffels. Begreep al die tijd al totaal niet wat nou de link was met truffels die door varkens gevonden worden.

5 likes

Ja, en volgens mij is de O ook nog een fietswiel :sweat_smile: dat valt mij nu opeens op

4 likes

Ach is niet jouw schuld. Ze zingt zo raar. “Uwaowieidieiwoeeoojeeeoaiwww”

Haar fans:
incredible-talented

1 like

Dat er in Amerika ten tijde van de tweede wereldoorlog interneringdkampen (concentratiekampen?) waren voor Japanners.

Concentratiekampen zou ik het niet noemen, want niemand werd daar vermoord. Maar er waren inderdaad interneringskampen en de mensen werden daar beroerd behandeld. George Takei (acteur uit Star Trek) heeft in zo’n kamp gezeten

1 like

Ik wist dit helemaal niet, maar las ook dat in Canada hetzelfde gebeurde. Daar werden families ook gescheiden. Volgens mij is de definitie van een concentratiekamp niet dat we ook doden moeten vallen.

1 like

Je hebt gelijk. Ik wist niet dat Canada ook zulke kampen had. Maar het verbaast mij niks als je bedenkt dat ze zulke scholen had voor Native American

1 like

Dat het onderstaande symbool niet betekent of iets in de vaatwasser mag, dat dacht ik altijd. Dat van de vaatwasser is dus een heel ander symbool :woman_facepalming:

25 likes

Huhhhh ik dacht tot nu echt hetzelfde

4 likes

Hahaha en ik steeds meer een waterfles kopen met dit symbool omdat ie dan in de vaatwasser kan. En boos zijn als die fles weer verpest was in de vaatwasser :woman_shrugging:

4 likes

Nou hahaha dit had ik dus ook wel eens. Het lag er dan ook wel aan of ik een heet of wat kouder programma gebruikte. Nu had mijn zoon een best prijzige fles van Pokemon gekregen van mijn schoonmoeder. Dus ik kijken op die symbooltjes of die in de vaatwasser mocht en daar zag ik deze dus staan maar ook een vaatwasser met borden en glas met een streep er doorheen. Zodoende ben ik het maar op gaan zoeken. Nu heb ik dus die fles die er niet in mag, baal ik van maar goed, wel weer iets geleerd vandaag haha

@Milkyway dat zou fijn zijn!!! Expert @inezweski moet eigenlijk een eigen symbool uitbrengen :laughing: Iemand goed met paint/photoshop?

1 like

Met eyeliner inderdaad

3 likes

Dat Stefano Keizers eigenlijk Gover heet. Vind Stefano opzich wel een bijzondere naam voor een cabaretier.

4 likes

Dat André Hazes dezelfde initialen heeft als de Albert Heijn

12 likes

Dussss.

Ik dacht dat ie zong:

Ik ga zwemmen in de Kardi Lemmen.
Ik dacht is dat een of andere bergvallei ofzo.

Heb het ook nog wel eens gegoogled. Maar kon niet vinden waar de Kardi Lemmen ligt.
Mijn zoontje zingt ook in de Kardi Lemmen.

Maar ik kijk dus de Koertjes naar Curacao en nu hoor ik Quentin in Bacardi Lemon zingen.
En ik google en zie de clip en ja, ik snap het ineens.

65 likes

Hahahahahaha. Wat lief dit. :heart:

3 likes