Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Als je me dan ook nog kunt vertellen waar ik alle oude Sabrina’s kan kijken ben je echt m’n all time favorite zwarte jurkje.

1 like

Enjoy :sunglasses:
(als je op de poster klikt zie je ook de laatste twee seizoenen)

7 likes

:heart::heart::heart::heart::heart:

1 like

Dat ze niet BONGOLE of VONGOYE zingt, maar… Don’t go yet.

Echt een leuke video trouwens.

27 likes

Helaas! Volgens mij is het ook superbesmettelijk dus kijk uit! Mocht je lipstick ofzo gebruiken dan zou ik die ontsmetten.

2 likes

:shushing_face:

3 likes

Harvey was echt een van mijn eerste crushes haha :inlove:

12 likes

Soms vraag ik me af onder welke steen ik soms vandaan kruip, want…

Ik kom er net achter dat het woord ‘arie’ waarmee poepgat bedoeld wordt dus afgeleid is van ‘aars’.

1 like

Wieee zegt dit ooit hahah

7 likes

Hahahahah ja ik zong ook de hele tijd Vongole, toen dacht ik hey waar slaat die titel eigenlijk op en toen viel die kwartje

2 likes

Mn vriend🤓

2 likes

Verklaart wel veel over het karakter van Arie Boomsma

2 likes

Arie of poepgat? :crazy_face:

1 like

Faaaarmboyyyyyy

3 likes

Dat de letter R een fietsend mannetje is.

55 likes

Deze week: dat truffelkruidnoten zo heten omdat ze vernoemd zijn naar truffels als in chocoladetruffels. Begreep al die tijd al totaal niet wat nou de link was met truffels die door varkens gevonden worden.

5 likes

Ja, en volgens mij is de O ook nog een fietswiel :sweat_smile: dat valt mij nu opeens op

4 likes

Ach is niet jouw schuld. Ze zingt zo raar. “Uwaowieidieiwoeeoojeeeoaiwww”

Haar fans:
incredible-talented

1 like

Dat er in Amerika ten tijde van de tweede wereldoorlog interneringdkampen (concentratiekampen?) waren voor Japanners.

Concentratiekampen zou ik het niet noemen, want niemand werd daar vermoord. Maar er waren inderdaad interneringskampen en de mensen werden daar beroerd behandeld. George Takei (acteur uit Star Trek) heeft in zo’n kamp gezeten

1 like