Mari van de Ven is 62 jaar oud wtf?
Wtf? Dat had ik hem echt niet gegeven.
Nu google ik wat foto’s en deze man heeft de deur flink platgelopen bij oa dr. prik
Ja en hij is ook nog gewoon volop ah werk! Kwam laatst nog voorbij in de docu van Ronnie flex (vaste visagist van Demi’s moeder vlg mij)
Nb niet dat ik aan age shaming doe, juist goed dat ie nog veel werkt
Huh 62 jaar is nog lang geen pensioenleeftijd. Ik ken weinig mensen die op die leeftijd niet nog werken.
Dat er maar 18 afleveringen van Mr. Bean zijn! Voor mijn gevoel waren het er echt honderden.
Zeker niet maar in mijn ogen toch iemand die ooit bij de groten behoorde en heel veel tegelijk deed (voor bladen/tv etc)? Wellicht wat gas terug wilde nemen, richten op creatievere rollen. Maakte daarom ook de opmerking over z’n leeftijd, niet van hij moet helemaal stoppen!
Dacht missh meer achter de schermen bezig tegenwoordig. Of alleen af en toe iets bijzonders op tv. Bedoelde dat ik niet wist dat hij nog continu als visagist werkt zeg maar
En tegelijk een stukje verbazing missch dat ie nog meetelde, gelet op alle nieuwe lichting en talenten visagisten, haha hoeveel gedachten kun je hebben over Mari vd Ven
Haha wow ja, heb het gevoel dat ik er ook al zo veel kan opnoemen: zwembad met duikplank, wachtkamer ziekenhuis, golfbaan met ijsje, kalkoen thuis, toets maken met Pink Panter…
Kerstkaarten in de brievenbus
Tandartsbezoek
Misschien weten we ze wel allemaal!
Iets met een tv en de antenne.
Iets in een restaurant, lust iets niet.
In de rij voor De Queen!
Iets met een gulp? Of is dat met De Queen? Haha.
Edit: ik denk dat de afleveringen best lang zijn en er meer sketches in één aflevering zitten. We hadden vroeger videobanden van Mr Bean (de roze en de oranje, haha), zou dat één aflevering zijn geweest? Of meerdere?
Ja dat is inderdaad bij de Queen!
@ restaurant is met oesters toch? Dat hij het in de tas van de vrouw naast zich gooit
Auto met sofa erop
Omkleden op het strand!
Parkeergarage en de driewielauto
Vanuit de auto zijn middelvinger als begroeting uitsteken naar iedereen
Haha maar dat is de film! Als ie naar Amerika gaat, waar ie dat schilderij vernaggeld.
Oh shit das waar
Als iedereen klaar is met denken en raden, hier staan alle afleveringen super droog uitgelegd, haha.
Dat zit ook in een film toch, die restaurantscene? Mr Bean’s holiday? Of was dat iets anders in een restaurant?
Ik zie nu ineens jouw titel.
Waar ik laat achter kwam, doordat ik Frans aan het oefenen ben op duolingo:
Une tasse de thé = een kopje thee
Ja in mr. Beans holiday is dat! Kan me dat niet herinneren uit de film met dat schilderij