Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Ik wist dit helemaal niet, maar las ook dat in Canada hetzelfde gebeurde. Daar werden families ook gescheiden. Volgens mij is de definitie van een concentratiekamp niet dat we ook doden moeten vallen.

1 like

Je hebt gelijk. Ik wist niet dat Canada ook zulke kampen had. Maar het verbaast mij niks als je bedenkt dat ze zulke scholen had voor Native American

1 like

Dat het onderstaande symbool niet betekent of iets in de vaatwasser mag, dat dacht ik altijd. Dat van de vaatwasser is dus een heel ander symbool :woman_facepalming:

25 likes

Huhhhh ik dacht tot nu echt hetzelfde

4 likes

Hahaha en ik steeds meer een waterfles kopen met dit symbool omdat ie dan in de vaatwasser kan. En boos zijn als die fles weer verpest was in de vaatwasser :woman_shrugging:

4 likes

Nou hahaha dit had ik dus ook wel eens. Het lag er dan ook wel aan of ik een heet of wat kouder programma gebruikte. Nu had mijn zoon een best prijzige fles van Pokemon gekregen van mijn schoonmoeder. Dus ik kijken op die symbooltjes of die in de vaatwasser mocht en daar zag ik deze dus staan maar ook een vaatwasser met borden en glas met een streep er doorheen. Zodoende ben ik het maar op gaan zoeken. Nu heb ik dus die fles die er niet in mag, baal ik van maar goed, wel weer iets geleerd vandaag haha

@Milkyway dat zou fijn zijn!!! Expert @inezweski moet eigenlijk een eigen symbool uitbrengen :laughing: Iemand goed met paint/photoshop?

1 like

Met eyeliner inderdaad

3 likes

Dat Stefano Keizers eigenlijk Gover heet. Vind Stefano opzich wel een bijzondere naam voor een cabaretier.

4 likes

Dat André Hazes dezelfde initialen heeft als de Albert Heijn

12 likes

Dussss.

Ik dacht dat ie zong:

Ik ga zwemmen in de Kardi Lemmen.
Ik dacht is dat een of andere bergvallei ofzo.

Heb het ook nog wel eens gegoogled. Maar kon niet vinden waar de Kardi Lemmen ligt.
Mijn zoontje zingt ook in de Kardi Lemmen.

Maar ik kijk dus de Koertjes naar Curacao en nu hoor ik Quentin in Bacardi Lemon zingen.
En ik google en zie de clip en ja, ik snap het ineens.

65 likes

Hahahahahaha. Wat lief dit. :heart:

3 likes

Mari van de Ven is 62 jaar oud wtf?

11 likes

Wtf? Dat had ik hem echt niet gegeven.

Nu google ik wat foto’s en deze man heeft de deur flink platgelopen bij oa dr. prik :syringe:

1 like

Ja en hij is ook nog gewoon volop ah werk! Kwam laatst nog voorbij in de docu van Ronnie flex (vaste visagist van Demi’s moeder vlg mij)
Nb niet dat ik aan age shaming doe, juist goed dat ie nog veel werkt

4 likes

Huh 62 jaar is nog lang geen pensioenleeftijd. Ik ken weinig mensen die op die leeftijd niet nog werken.

21 likes

Dat er maar 18 afleveringen van Mr. Bean zijn! Voor mijn gevoel waren het er echt honderden.

51 likes

Zeker niet maar in mijn ogen toch iemand die ooit bij de groten behoorde en heel veel tegelijk deed (voor bladen/tv etc)? Wellicht wat gas terug wilde nemen, richten op creatievere rollen. Maakte daarom ook de opmerking over z’n leeftijd, niet van hij moet helemaal stoppen!

Dacht missh meer achter de schermen bezig tegenwoordig. Of alleen af en toe iets bijzonders op tv. Bedoelde dat ik niet wist dat hij nog continu als visagist werkt zeg maar
En tegelijk een stukje verbazing missch dat ie nog meetelde, gelet op alle nieuwe lichting en talenten visagisten, haha hoeveel gedachten kun je hebben over Mari vd Ven

Haha wow ja, heb het gevoel dat ik er ook al zo veel kan opnoemen: zwembad met duikplank, wachtkamer ziekenhuis, golfbaan met ijsje, kalkoen thuis, toets maken met Pink Panter…

5 likes

Kerstkaarten in de brievenbus
Tandartsbezoek

Misschien weten we ze wel allemaal!

2 likes

Iets met een tv en de antenne.

3 likes