Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Iets in een restaurant, lust iets niet.

In de rij voor De Queen!

Iets met een gulp? Of is dat met De Queen? Haha.

Edit: ik denk dat de afleveringen best lang zijn en er meer sketches in één aflevering zitten. We hadden vroeger videobanden van Mr Bean (de roze en de oranje, haha), zou dat één aflevering zijn geweest? Of meerdere?

2 likes

Ja dat is inderdaad bij de Queen!

@ restaurant is met oesters toch? Dat hij het in de tas van de vrouw naast zich gooit

1 like

Auto met sofa erop

3 likes

Omkleden op het strand!
Parkeergarage en de driewielauto

2 likes

Vanuit de auto zijn middelvinger als begroeting uitsteken naar iedereen :fu::fu:

7 likes

Haha maar dat is de film! Als ie naar Amerika gaat, waar ie dat schilderij vernaggeld.

8 likes

Oh shit das waar :see_no_evil:

1 like

Als iedereen klaar is met denken en raden, hier staan alle afleveringen super droog uitgelegd, haha.

6 likes

Dat zit ook in een film toch, die restaurantscene? Mr Bean’s holiday? Of was dat iets anders in een restaurant?

2 likes

Ik zie nu ineens jouw titel.

Waar ik laat achter kwam, doordat ik Frans aan het oefenen ben op duolingo:

Une tasse de thé = een kopje thee

3 likes

Ja in mr. Beans holiday is dat! Kan me dat niet herinneren uit de film met dat schilderij

2 likes

In het Italiaans is een kopje ook la tazza! Limburgers zijn gewoon Zuid-Europeanen.

5 likes

Eerder Duitsers

4 likes

Haha en in het Spaans is het taza kwam ik gister achter

3 likes

Heb het idee dat dit niet compleet is. Herinner me een aflevering dat bij een broodje gaat smeren in het park, met zijn creditcard als botermes, en een kruik met thee, dat was echt m’n favo haha! Edit, deze staat er wel: zo’n aflv dat zijn camera wordt gejat omdat hij aan iemand vraagt om een foto van hem te maken bij een stel beelden en die dief dan zegt foto van je rug is leuk, draai je maar naar de beelden en dan rent ie weg. God, wat vond ik dat als kind prachtig.

7 likes

Steak tartare

5 likes

Die camera is mr bean goes to town! Ik ben echt kenner ik keek dit wekelijks. Ik moet nog steeds heel erg hard lachen om die dansmoves waar hij Irma mee afschrikt en ik doe ze regelmatig na

5 likes

Die met die picknick staat wel beschreven!

2 likes

Hahaha ik vind dit echt heel schattig ofzo. Zou ook een mooie titel voor je kunnen zijn ‘Zwemt in de Kardi Lemmen’

3 likes

Dat is volgens mij een andere, met wespen. Die met het broodje was gewoon op een bankje, geen picnic.

2 likes