Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Oh ja ik zie hem voor me hoe hij zo heel uitgebreid zijn spullen uitpakt, maar ik denk dat dat wel is met die man ernaast op dat bankje die het allemaal zit te aanschouwen? Haha dat zie ik nu voor me iig.

3 likes

Ik bedoel deze :joy:

5 likes

En mijn persoonlijke favoriet: Thanksgiving. Kan hem blijven kijken :joy:

3 likes

Hilarisch dit! Iedere aflevering had dus wel een sketch of 3 tot 5, dus dat verklaart al een hele hoop

2 likes

Ohjaa het is wel compleet, deze zit bij de zwembad aflevering! Inderdaad echt maar weinig afleveringen, leek eindeloos vroeger.

2 likes

Het is poolshoogte nemen en geen polshoogte. Oeps

8 likes

Ook veel authentieker en ik vind het vooral bijzonder hoe hij bij de naam Stefano is gekomen. Ik kwam erachter toen hij dat vertelde in die boerderij van Raven. Maar Rover, is toch een hele vette naam? Nou heeft hij al wel jaren Nederland overtuigd Stefano te zijn, dus ik vraag me wel eens af wat er waar van is.

Hahahahaa ik verstond eerst ‘in de kaaie lemen, snapte er niks van.

Mr bean, jeugdsentiment. Die aflevering dat hij een toets moet maken en alles probeer af te kijken haha.

2 likes

Dar bergamot eruit ziet als een verschompelde limoen. Sorry @anon50301661 :pensive: ik snap pas je profielfoto

16 likes

Oke niet heeel laat want het liedje is pas twee weken uit, maar dat Angèle in haar nieuwe liedje ook een paar zinnen in het Nederlands zingt (of Vlaams eigenlijk). Maar ik had het liedje al minstens 10x gehoord en toen viel het me pas op, terwijl ze daarvoor letterlijk iets zegt van ‘en flamand’ en dat had ik wel gehoord, maar dus niet dat ze dan daarna ook echt in het Vlaams zingt :woman_shrugging:

2 likes

Lol whuttt, ik dacht dat het een groen plantje was met blaadjes ofzo

2 likes

Ja dacht ik ook, of een soort bloem ofzo

2 likes

En zijn artiestennaam Donnie maakt de verwarring nog groter :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Ik had het ook toen die rapper Donnie meer in het nieuws kwam, heb ik ook paar keer gehad van hè ziet Donny Roelvink er nu zo uit? :laughing:

3 likes

IS DIT NIET DEZELFDE :sob::sob::scream_cat::scream_cat:

Weer wat geleerd

2 likes

Dat de CIA in de jaren zestig, mensen met lsd drogeerde. Reden daarvan was, om lsd mogelijk te gebruiken voor ondervragingen. Ze probeerde ook Castro te drogeren

4 likes

Dat Built to Last niet van Keane is maar van een band die Melee heet.

5 likes

Ja omg ik zag hem pas voor het eerst in die Koning Toto reclame en ik zat echt zo van: “Donnie? Wie is dit?”
Heeft veel te lang geduurd tot ik het wist

3 likes

Hier zijn heel veel conspiracy theories over. Mensen denken dat ze met dat programma mind control kunnen uitvoeren en dat hedendaagse celebrities bestuurd worden door de overheid :upside_down_face:

1 like