Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Ja dacht ik ook, of een soort bloem ofzo

2 likes

En zijn artiestennaam Donnie maakt de verwarring nog groter :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Ik had het ook toen die rapper Donnie meer in het nieuws kwam, heb ik ook paar keer gehad van hè ziet Donny Roelvink er nu zo uit? :laughing:

3 likes

IS DIT NIET DEZELFDE :sob::sob::scream_cat::scream_cat:

Weer wat geleerd

2 likes

Dat de CIA in de jaren zestig, mensen met lsd drogeerde. Reden daarvan was, om lsd mogelijk te gebruiken voor ondervragingen. Ze probeerde ook Castro te drogeren

4 likes

Dat Built to Last niet van Keane is maar van een band die Melee heet.

5 likes

Ja omg ik zag hem pas voor het eerst in die Koning Toto reclame en ik zat echt zo van: “Donnie? Wie is dit?”
Heeft veel te lang geduurd tot ik het wist

3 likes

Hier zijn heel veel conspiracy theories over. Mensen denken dat ze met dat programma mind control kunnen uitvoeren en dat hedendaagse celebrities bestuurd worden door de overheid :upside_down_face:

1 like

Ik heb nu een beeld voor mij, dat Biden batterijtjes in een of andere celebrity doet. Zonder batterijen doen ze het niet

Haha ja en dan met afstandsbediening ze laten lopen.

Er zijn ook van die filmpjes van celebs die dan “glitchen” volgens hun. Dan was de verbinding even verbroken ofzo :woozy_face:

1 like

Dat konijnen staarten blijkbaar opgerold zijn en het niet een schattig pluizenballetje is. Ik zag een filmpje waarbij iemand aan de staart trekt (zachtjes) en dan krijg je dus dit:

Nooit geweten :flushed:

53 likes

Hier is het filmpje:

1 like

O zo gek vind ik dat niet. Ik had een mannetjes konijn en ondanks dat hij gesteriliseerd was, ging hij kwispelen wanneer hij de lente in zijn kop had

2 likes

Volgens google ziet een konijnenstaart er zo uit… :sweat_smile:

Edit: Het wordt er trouwens niet beter op als je zoekt op konijnenstaart :see_no_evil:

8 likes

Vandaag en gisteren in de winkels dat ik een mondkapje op moet. Telkens pas als ik iemand anders zag…

2 likes

Haha die reacties op het filmpje zijn ook grappig.

2 likes

Ja heb m’n zus meteen geappt of ze het even bij haar konijn kan doen :joy:

Heb hier twee proefkonijnen zitten die helaas niet zo’n lange staart hebben als op de foto of in de filmpjes.

No animals were harmed

10 likes

In Fields of Gold dat Sting zingt: “upon the fields of Barley” ipv “upon the fields of Bali” zoals ik jaren dacht

4 likes

Maar godzijdank kan je het dan nog niet horen :grinning:

28 likes