Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Ik heb nu een beeld voor mij, dat Biden batterijtjes in een of andere celebrity doet. Zonder batterijen doen ze het niet

Haha ja en dan met afstandsbediening ze laten lopen.

Er zijn ook van die filmpjes van celebs die dan “glitchen” volgens hun. Dan was de verbinding even verbroken ofzo :woozy_face:

1 like

Dat konijnen staarten blijkbaar opgerold zijn en het niet een schattig pluizenballetje is. Ik zag een filmpje waarbij iemand aan de staart trekt (zachtjes) en dan krijg je dus dit:

Nooit geweten :flushed:

53 likes

Ik kan dit haast niet geloven
Ik heb hier twee konijnen zitten maar ik denk niet dat ze het leuk vinden als ik aan hun staart trek

1 like

Hier is het filmpje:

1 like

Omg echt een lange staart ook
Ik probeerde het net een beetje bij een konijn en de staart kwam er wel een beetje uit! Straks nog een keer proberen

1 like

O zo gek vind ik dat niet. Ik had een mannetjes konijn en ondanks dat hij gesteriliseerd was, ging hij kwispelen wanneer hij de lente in zijn kop had

2 likes

Volgens google ziet een konijnenstaart er zo uit… :sweat_smile:

Edit: Het wordt er trouwens niet beter op als je zoekt op konijnenstaart :see_no_evil:

8 likes

Vandaag en gisteren in de winkels dat ik een mondkapje op moet. Telkens pas als ik iemand anders zag…

2 likes

Haha die reacties op het filmpje zijn ook grappig.

2 likes

Ja heb m’n zus meteen geappt of ze het even bij haar konijn kan doen :joy:

Heb hier twee proefkonijnen zitten die helaas niet zo’n lange staart hebben als op de foto of in de filmpjes.

No animals were harmed

10 likes

In Fields of Gold dat Sting zingt: “upon the fields of Barley” ipv “upon the fields of Bali” zoals ik jaren dacht

4 likes

Maar godzijdank kan je het dan nog niet horen :grinning:

28 likes

Hoe fucking eng zou dat zijn.

24 likes

Ik heb laatst ontdekt dat je pannenkoeken super goed kunt oprollen met 1 vork ipv met je handen. Het ergste: ik leerde dit van mijn 2-jarige zoon, omdat hij het van z’n vader had geleerd hahaha. Nou dit had ik nog NOOIT gezien. Wat handig!!

36 likes

Haha ik doe dit ook en soms zijn mensen echt verbaasd
Terwijl ik het al van jongs af aan zo heb geleerd van m’n ouders

3 likes

Teach me the ways senpai

Oké ik maak even een gifje, moment.

Komt 'ie:

75 likes

Dat Disneyland 12 parken heeft blijkbaar. Ik dacht alleen Parijs, Amerika en Japan.

3 likes