Hoe fucking eng zou dat zijn.
Ik heb laatst ontdekt dat je pannenkoeken super goed kunt oprollen met 1 vork ipv met je handen. Het ergste: ik leerde dit van mijn 2-jarige zoon, omdat hij het van z’n vader had geleerd hahaha. Nou dit had ik nog NOOIT gezien. Wat handig!!
Teach me the ways senpai
Oké ik maak even een gifje, moment.
Komt 'ie:
Dat Disneyland 12 parken heeft blijkbaar. Ik dacht alleen Parijs, Amerika en Japan.
In Amerika zijn er toch 5 parken ofzo en in Parijs heb je ook gewoon disney en Disney movies ofzo?
China heeft blijkbaar ook een park. Heb me er nooit in verdiept tot ik vanavond Jungle Cruise gekeken had en me af vroeg welk park die attractie heeft.
Er zijn er 6 in Amerika!
In totaal 12 parken maar op 6 locaties.
Californië (2), Florida (4), Parijs (2), Tokyo (2), Hong Kong (1), Shanghai (1).
Oh Tokyo staat zoooo hoog op m’n wish list.
Maar dat zijn niet allemaal disneyland parken (magic kingdom) met een kasteel in het midden. Die hebben ze op elk van de 6 plekken waar ze parken hebben 1, met dan ander soort parken eromheen.
Het studios park in Parijs telt ook als zo’n ander park.
Ik dacht dat er maar 2 parken in totaal waren, Amerika en Parijs. Nooit gedacht dat Tokio en Hong Kong en Shanghai ook een park hebben.
Tokyo al veel langer dan Parijs zelfs! geopend in 1983
Ik lees hier steeds over 2G en soms ook zonder context en het duurde even voordat ik snapte dat het niet om een 2G netwerk voor je mobiel ging. Ik snapte er al niks van
Vet random maar Hyves is eigenlijk echt een rare naam voor social media. Mijn eerste associatie is met huiduitslag. Beetje ongelukkig gekozen nu ik erover nadenk.
Haha het komt denk ik van bee hive?
Ja alleen beehive is 1 woord. Hive is gewoon een jeukend bultje. Als ik nu hives hoor is mijn eerste associatie niet met bijen.
Ik vond het toen eerder een soanaam.
Ik moet altijd denken aan badminton door die reclame voor Hyves op tv
“Zit jij ook op Hyves??”
“Nee, op badminton”
Katten mogen geen melk? Waren al die tekenfilms dan een leugen?