Katten drinken melk als kitten en daarna niet meer dus persoonlijk snap ik niet waarom je een kat melk zou geven. Maar op zich kan het wel als ze er tegen kunnen, veel katten zijn lactose intolerant maar niet allemaal. Het is dan wel een extra ding wat je heel af en toe kan geven.
Men Who Stare At Goats boek en film over dit thema zijn aanraders.
Nog iets💥 waar de CIA zich mee bezig hield
Ja dat lezen we.
@Echo, ja heb nooit katten gehad en weet er niets over. Uit wat ik gezien heb, zou ik wel makkelijk melk uitschenken aan een kat. Nooit gedacht dat die lactose-intolerant zijn.
Poesje mauw, kom eens gauw blijkt ineens over het opzettelijk ziek maken van een kat te gaan.
Weer zo iemand die denkt dat melk helpt bij reumatiek.
Is toch eigenlijk ook raar om een dier de melk te geven van een ander dier
Ja eigenlijk wel, gewoon niet aan gedacht.
Maar de mens is toch ook een dier? Wij drinken ook melk van een ander dier
Ja, dat is ook raar en onnodig.
Dat is dan ook heel raar, borstvoeding drinken die voor kalfjes bestemd is
Nou mensen hebben ook “gewoon” eigen melk die voor hun kindjes bestemd is haha. Ander soort melk eigenlijk niet nodig idd.
Dat ik mijn chromecast op pauze kan zetten met de afstandsbediening Eindelijk geen geklooi meer met het ontgrendelen van mijn telefoon en dan weer moeten terugspoelen.
Welke tv heb je? Ik ga dit eens proberen met mijn Samsung tv vanavond!
Het is een Sony, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee welk model. Het werkt tot nu toe bij alles (YouTube, Netflix, Disney+ en Videoland). Ik kwam er per ongeluk achter toen ik op de afstandsbediening leunde
Dan werkt het waarschijnlijk ook bij jouw Samsung haha, bij de mijne werkte dat iig ook gewoon
Dat pinguins dit geluid maken? What the actual fuck, lijkt wel een misthoorn
En werkt het?
Dat het laatdunkend is en niet laagdunkend
Dat babababababaran van The Beach Boys over Barbara Ann gaat.
Dat ‘stuffing’ wat ze bij Thanksgiving eten niet hetgeen is wat uit de kalkoen komt, maar iets dat je ernaast eet.