Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

In Amerika zijn er toch 5 parken ofzo en in Parijs heb je ook gewoon disney en Disney movies ofzo?

1 like

China heeft blijkbaar ook een park. Heb me er nooit in verdiept tot ik vanavond Jungle Cruise gekeken had en me af vroeg welk park die attractie heeft.

1 like

Er zijn er 6 in Amerika!
In totaal 12 parken maar op 6 locaties.

Californië (2), Florida (4), Parijs (2), Tokyo (2), Hong Kong (1), Shanghai (1).

4 likes

Oh Tokyo staat zoooo hoog op m’n wish list.

3 likes

Maar dat zijn niet allemaal disneyland parken (magic kingdom) met een kasteel in het midden. Die hebben ze op elk van de 6 plekken waar ze parken hebben 1, met dan ander soort parken eromheen.
Het studios park in Parijs telt ook als zo’n ander park.

2 likes

Ik dacht dat er maar 2 parken in totaal waren, Amerika en Parijs. Nooit gedacht dat Tokio en Hong Kong en Shanghai ook een park hebben.

2 likes

Tokyo al veel langer dan Parijs zelfs! :smiley: geopend in 1983

2 likes

Ik lees hier steeds over 2G en soms ook zonder context en het duurde even voordat ik snapte dat het niet om een 2G netwerk voor je mobiel ging. Ik snapte er al niks van :exploding_head:

21 likes

Hahaha ik zag laatst dit plaatje en snapte het niet, want ik heb al 5G

16 likes

Vet random maar Hyves is eigenlijk echt een rare naam voor social media. Mijn eerste associatie is met huiduitslag. Beetje ongelukkig gekozen nu ik erover nadenk.

3 likes

Haha het komt denk ik van bee hive?

2 likes

Ja alleen beehive is 1 woord. Hive is gewoon een jeukend bultje. Als ik nu hives hoor is mijn eerste associatie niet met bijen.

2 likes

Ik vond het toen eerder een soanaam.

7 likes

Ik moet altijd denken aan badminton door die reclame voor Hyves op tv :joy:

“Zit jij ook op Hyves??”

“Nee, op badminton”

3 likes

Katten mogen geen melk? Waren al die tekenfilms dan een leugen?

1 like

Katten drinken melk als kitten en daarna niet meer dus persoonlijk snap ik niet waarom je een kat melk zou geven. Maar op zich kan het wel als ze er tegen kunnen, veel katten zijn lactose intolerant maar niet allemaal. Het is dan wel een extra ding wat je heel af en toe kan geven.

3 likes

Men Who Stare At Goats boek en film over dit thema zijn aanraders.

Nog iets💥 waar de CIA zich mee bezig hield

3 likes

Ja dat lezen we.

@Echo, ja heb nooit katten gehad en weet er niets over. Uit wat ik gezien heb, zou ik wel makkelijk melk uitschenken aan een kat. Nooit gedacht dat die lactose-intolerant zijn.

1 like

Poesje mauw, kom eens gauw blijkt ineens over het opzettelijk ziek maken van een kat te gaan. :exploding_head:

12 likes

Weer zo iemand die denkt dat melk helpt bij reumatiek. :sweat:

2 likes